Wyniki wyszukiwania dla tagu - gfk
ilość wyników: 14
Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko prezesa IAA Polska reklama

Zgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.

Czytaj więcej
GfK: większość Polaków przekonana o drugiej fali pandemii marketing

57% ogółu respondentów deklaruje, że po ustaniu pandemii prawdopodobnie będzie dalej oszczędzać i ograniczy zakupy. Wśród respondentów przekonanych o wystąpieniu drugiej fali zachorowań odsetek ten wzrasta do 66%.

Czytaj więcej
GfK: dwie trzecie Polaków ograniczy zakupy marketing

W ramach ratowania domowego budżetu 68% respondentów deklaruje, że zaciśnie pasa.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Posłuchaj co w Handlu media-internet

Redakcja miesięcznika "Handel" i portalu handelextra.pl ruszyła właśnie z podcastami, w których usłyszycie o FMCG i rynku detalicznym: o tym, co aktualnie zajmuje te branże i garść inspiracji na przyszłość.

Czytaj więcej
Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli marketing

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Czytaj więcej
Raport GfK:  McDonald’s i KFC tracą na popularności marketing

Wartość polskiego rynku gastronomicznego wzrosła o ponad 30 proc., a liczba punktów gastronomicznych o 7 proc.

Czytaj więcej
Koszyk zakupowy rośnie marketing

Wartość koszyka zakupowego FMCG przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego zwiększył się w ciągu ostatniego roku o 1,3 proc.

Czytaj więcej
GfK: w Polsce rośnie liczba dużych sklepów marketing

W 2016 r. przybyło sklepów wielkoformatowych, a ubyło sklepów małoformatowych i specjalistycznych.

Czytaj więcej
Najważniejsza jest wygoda marketing

Wygoda, kontakt mobilny i marketing skrojony na miarę to trzy najważniejsze czynniki, które będą sterować handlem w przyszłości.

Czytaj więcej