Wyniki wyszukiwania dla tagu - gfk
ilość wyników: 21
Best Brands Poland 2023: rusza badanie marketing

GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.

Czytaj więcej
32 marki nominowane do nagrody Best Brands 2022 marketing

Zwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Czytaj więcej
Reklama cyfrowa przynosi marce długofalowe korzyści [badanie] reklama

Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.

Czytaj więcej
GfK: Polacy coraz częściej korzystają ze smart shoppingu marketing

Sprytne zakupy robi już 71% konsumentów w Polsce.

Czytaj więcej
GfK rozpoczyna badanie do rankingu Best Brands Awards marketing

Wystartowały badania mierzące siłę marek w konkursie organizowanym po raz pierwszy w Polsce przez Group One.

Czytaj więcej
Best Brands: uczyć się z sukcesu marek marketing

Jest wiele podobnych projektów, ale w rzeczywistości tylko ranking Best Brands oddaje aktualne trendy konsumenckie, bo to właśnie konsumenci decydują, które marki są najlepsze na lokalnym rynku - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Czytaj więcej
Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska marketing

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 - 2023.

Czytaj więcej
Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko prezesa IAA Polska reklama

Zgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.

Czytaj więcej
GfK: większość Polaków przekonana o drugiej fali pandemii marketing

57% ogółu respondentów deklaruje, że po ustaniu pandemii prawdopodobnie będzie dalej oszczędzać i ograniczy zakupy. Wśród respondentów przekonanych o wystąpieniu drugiej fali zachorowań odsetek ten wzrasta do 66%.

Czytaj więcej
GfK: dwie trzecie Polaków ograniczy zakupy marketing

W ramach ratowania domowego budżetu 68% respondentów deklaruje, że zaciśnie pasa.

Czytaj więcej