ilość wyników: 21
GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
Czytaj więcejBadania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.
Czytaj więcejSprytne zakupy robi już 71% konsumentów w Polsce.
Czytaj więcejWystartowały badania mierzące siłę marek w konkursie organizowanym po raz pierwszy w Polsce przez Group One.
Czytaj więcejJest wiele podobnych projektów, ale w rzeczywistości tylko ranking Best Brands oddaje aktualne trendy konsumenckie, bo to właśnie konsumenci decydują, które marki są najlepsze na lokalnym rynku - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Czytaj więcejCzłonkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 - 2023.
Czytaj więcejZgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.
Czytaj więcej57% ogółu respondentów deklaruje, że po ustaniu pandemii prawdopodobnie będzie dalej oszczędzać i ograniczy zakupy. Wśród respondentów przekonanych o wystąpieniu drugiej fali zachorowań odsetek ten wzrasta do 66%.
Czytaj więcejW ramach ratowania domowego budżetu 68% respondentów deklaruje, że zaciśnie pasa.
Czytaj więcej