Wyniki wyszukiwania dla tagu - glamour
ilość wyników: 9

Katarzyna Dąbrowska nową naczelną magazynu "Glamour" media-prasa

Katarzyna Dąbrowska nową naczelną magazynu "Glamour"

Dotychczasowa redaktor naczelna Anna Jurgaś rozstała się z wydawnictwem Burda Media.

Czytaj więcej
Marcinkowska-Bierzońska dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów" media-prasa

Marcinkowska-Bierzońska dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów"

Do działu mody w "Wysokich Obcasach Extra" dołączyła Kamila Wagner.

Czytaj więcej
"Elle" z nową redaktor naczelną media-prasa

"Elle" z nową redaktor naczelną

Marta Drożdż po okresie próbnym zostaje nową redaktor naczelną magazynu.

Czytaj więcej
Listopadowy "Glamour" z akcją #PoweredByWomen media-prasa

Listopadowy "Glamour" z akcją #PoweredByWomen

Numer, który właśnie trafia do sprzedaży, przygotowany został wyłącznie przez kobiety.

Czytaj więcej
Burda odświeża "Glamour" media-prasa

Burda odświeża "Glamour"

Nowe wydanie z trzema okładkami do wyboru trafia do dystrybucji.

Czytaj więcej
Marta Drożdż p.o. redaktor naczelną "Elle" media-prasa

Marta Drożdż p.o. redaktor naczelną "Elle"

Monika Stukonis, dotychczasowa szefowa redakcji, rozstaje się z wydawnictwem.

Czytaj więcej
Costa chce dodać kawiarniom lekkości marketing

Costa chce dodać kawiarniom lekkości

Sieć zarządzana przez CHI Polska rozpoczęła wiosenne działania marketingowe i poszerza menu o produkty dietetyczne - mleko bez laktozy i produkty bezglutenowe. Trwa rebranding sieci Coffeeheaven.

Czytaj więcej
Szampany strzeliły w G+J i Burdzie media-prasa

Szampany strzeliły w G+J i Burdzie

Po ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.

Czytaj więcej
Więcej luksusu w G+J opinie

Więcej luksusu w G+J

Sprzedaż najsłabszego ze swoich tytułów wydawca tłumaczy nową strategią biznesową, którą krótko można określić: "idziemy w luksus". Nie brakuje jednak sygnałów z rynku, że to strategia na przeczekanie, aż wreszcie dojdzie do globalnej sprzedaży G+J.

Czytaj więcej