ilość wyników: 23
Zarządzający przez wiele lat wydawnictwem Piotr Myszak żegna się z VFP Communications,
Czytaj więcejSzwedzka marka znana z innowacyjnych i przyjaznych środowisku urządzeń AGD będzie promować ideę cyrkularności w produkcjach filmowych, m.in. poprzez nagrodę "Klimatyczny film" i wystawę "Dobre kreacje cieszą dłużej". W tym roku Electrolux podejmuje współpracę z gdyńskim festiwalem po raz drugi.
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejZnany marketer, związany przez wiele lat z marką IKEA, ma nowego pracodawcę.
Czytaj więcejKonsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".
Czytaj więcejTrwająca od ponad 1,5 roku współpraca pomiędzy KHS i KRAMP Polska jest niezwykła i wykracza poza schemat relacji: klient - agencja. Obie firmy zostały nominowane do nagrody Golden Arrow w kategorii "Wzorowa współpraca marketer - agencja".
Czytaj więcejWyniki konkursu poznamy na gali 24 czerwca.
Czytaj więcejJury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca. Prace można zgłaszać do 14 maja.
Czytaj więcejPrace można zgłaszać do 7 maja.
Czytaj więcej