Wyniki wyszukiwania dla tagu - golden-arrow
ilość wyników: 19
CSR to więcej niż trend. To nowa normalność marketing

Konsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Wzorowa współpraca klienta z agencją reklamową - czy to w ogóle możliwe? [wideo] PROMOCJA

Trwająca od ponad 1,5 roku współpraca pomiędzy KHS i KRAMP Polska jest niezwykła i wykracza poza schemat relacji: klient - agencja. Obie firmy zostały nominowane do nagrody Golden Arrow w kategorii "Wzorowa współpraca marketer - agencja".

Czytaj więcej
111 nominacji w konkursie Golden Arrow marketing

Wyniki konkursu poznamy na gali 24 czerwca.

Czytaj więcej
Znamy pełny skład jury Golden Arrow marketing

Jury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca. Prace można zgłaszać do 14 maja.

Czytaj więcej
12. Forum Marketingu Zintegrowanego podsumowane marketing

Pandemia napędza recesję gospodarczą i skłania konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko klientów - podkreśla Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Forum Marketingu Zintegrowanego - Marketing jutra przyszedł wczoraj! marketing

Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.

Czytaj więcej
Przekuć zagrożenia w nowe szanse - rozmowa z Urszulą Zarańską-Skarżyńską marketing

O wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Artegence świętuje 25 lat [wideo] reklama

Z okazji 25. urodzin agencja pyta klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.

Czytaj więcej