ilość wyników: 58
Po dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejRealizacja kampanii: Gong i MediaHub.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejCztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.
Czytaj więcej63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje trzem agencjom z Polski.
Czytaj więcejBędzie odpowiedzialna za strategię, kreację i egzekucję działań ATL, PR i influencer marketingu.
Czytaj więcejRealizacja: Gong i MullenLowe MediaHub.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcejOd 2017 r. związany był z Cheil Poland.
Czytaj więcej