ilość wyników: 62
Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejKampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.
Czytaj więcejTo pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek - obejmująca silną kampanię digital i telewizję.
Czytaj więcejTo pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.
Czytaj więcejPo dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejRealizacja kampanii: Gong i MediaHub.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejCztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.
Czytaj więcej63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje trzem agencjom z Polski.
Czytaj więcej