ilość wyników: 47
Grand prix otrzymała kampania "Żabka - mały wielki sklep".
Czytaj więcejCoca-Cola ma swoje ciężarówki, a Tyskie - pociąg.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejW kampanii wykorzystano amatorskie nagrania wideo dla "podtrzymania ducha" w czasie epidemii.
Czytaj więcejZa kwotę nieco ponad 60 milionów złotych zyskuje 400 tys. klientów.
Czytaj więcejMarka nawiązuje jednak również do obecnej sytuacji, chcąc dać "iskrę nadziei na lepsze jutro".
Czytaj więcejZnany kierowca rajdowy reklamuje Tyskie 0,0%.
Czytaj więcejAkcję przygotowały agencje Brain, Gong i Mosqi.to.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcej