Wyniki wyszukiwania dla tagu - google-inc
ilość wyników: 53
Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek opinie

Na szczęście w tunelu można dostrzec światełko w postaci nowych rozwiązań - pisze Grete Sadd z PR Consultancy.

Czytaj więcej
Google podsumowuje rok 2021 w wyszukiwarce [wideo] media-internet

W Polsce w ubiegłym roku najszybciej zyskiwało na popularności hasło Euro 2020, w skali globalnej wygrał mecz w krykieta Australii z Indiami.

Czytaj więcej
YouTube Music i YouTube Premium mają 50 mln użytkowników media-internet

Wynik osiągnięto po niespełna 6 latach od uruchomienia płatnych abonamentów na platformie.

Czytaj więcej
Współpraca DAZN i YouTube umożliwi ogólnodostępną transmisję Ligi Mistrzyń UEFA [wideo] media-internet

Mecze UEFA Women's Champions League będą po raz pierwszy dostępne za darmo w skali globalnej.

Czytaj więcej
Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie media-internet

Do zespołu zarządzającego pracą biura dołączyli Joanna Obstój i Marcin Mierzejewski. Na kwiecień firma zapowiada otwarcie polskiego regionu Google Cloud.

Czytaj więcej
Progressive Web Apps - alternatywa dla aplikacji mobilnych marketing

Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.

Czytaj więcej
Chmura Krajowa i SalesTube łączą siły marketing

Celem partnerstwa jest wspólne oferowanie produktów Google Cloud oraz Google Marketing Platform.

Czytaj więcej
Joanna Czekaj: Pomagamy firmom osiągać cyfrową dojrzałość marketing

Bardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
Fiverr przejmuje Working Not Working [wideo] reklama

Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.

Czytaj więcej
Rafał Klara: Telewizor bez telewizji media-tv

O słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.

Czytaj więcej