Wyniki wyszukiwania dla tagu - google-inc
ilość wyników: 12

382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019 reklama

382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019

To trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).

Czytaj więcej
Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta media-internet

Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta

Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.

Czytaj więcej
"Kevin sam w domu" tym razem w reklamie asystenta Google [wideo] reklama

"Kevin sam w domu" tym razem w reklamie asystenta Google [wideo]

W spocie wystąpił bohater kultowego filmu z 1990 r. Macaulay Culkin.

Czytaj więcej
Google+ kończy działalność media-internet

Google+ kończy działalność

Gwoździem do trumny serwisu, jednej z największych porażek technologicznego giganta, okazał się ujawniony dopiero w wyniku śledztwa "Wall Street Journal" poważny błąd programistyczny.

Czytaj więcej
Nowa mikrofalówka Amazona reaguje na komendy głosowe [wideo] marketing

Nowa mikrofalówka Amazona reaguje na komendy głosowe [wideo]

To jedno z kilkunastu urządzeń pokazanych przez Amazona 20 września, które porozumiewają się z asystentem głosowym Alexa.

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day marketing

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej
Google ukarany rekordową grzywną marketing

Google ukarany rekordową grzywną

Komisja Europejska nałożyła na firmę karę 4,34 mld euro (5 mld dol.) za nadużywanie dominującej pozycji Androida w smartfonach.

Czytaj więcej
Tomasz Czudowski będzie tworzyć z Pascalem Brodnickim Tubę Smaku media-internet

Tomasz Czudowski będzie tworzyć z Pascalem Brodnickim Tubę Smaku

Szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej żegna się ze stanowiskiem po ośmiu latach.

Czytaj więcej
YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi media-internet

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Czytaj więcej
Web Summit w pytaniach i odpowiedziach media-inne

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Ostatni Web Summit podsumowuje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej