ilość wyników: 48
Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.
Czytaj więcejCelem partnerstwa jest wspólne oferowanie produktów Google Cloud oraz Google Marketing Platform.
Czytaj więcejBardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.
Czytaj więcejObie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.
Czytaj więcejO słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.
Czytaj więcejBędzie pracować w Google Customer Solutions - jednym z działów biznesowych w centrali w Dublinie.
Czytaj więcejWydarzenie online rozpoczyna się już jutro.
Czytaj więcejJest to serwis typu "mobile first", a właściwie "mobile only", wykorzystujący rozwiązania znane z aplikacji społecznościowych.
Czytaj więcejWycena start-upu założonego przez Mirona Mironiuka, mającego centrum technologiczne w Warszawie, przekracza 100 mln dol.
Czytaj więcejPodmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.
Czytaj więcej