Wyniki wyszukiwania dla tagu - google-polska
ilość wyników: 22
Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards [wideo] reklama

Konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.

Czytaj więcej
Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią media-inne

Policzyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".

Czytaj więcej
Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku media-internet

Wśród haseł o tematyce kosmetycznej "strobing", "laminacja brwi" oraz "laminacja rzęs" odnotowały największe wzrosty popularności w wyszukiwarce.

Czytaj więcej
Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w listopadzie [wideo] reklama

Wideo dla marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów, znalazło się na czele zestawienia YouTube Ads Leaderboard za listopad 2020 r.

Czytaj więcej
YouTube podsumowuje rok 2020: top 10 wideo i teledysków, eksplozja gamingu media-internet

Wśród najpopularniejszych wideo i teledysków w Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z akcją #hot16challenge2. Ponad 350 twórców kanałów gamingowych osiągnęło w tym roku poziom 10 milionów subskrybentów.

Czytaj więcej
Najpopularniejsze hasła roku 2020 w wyszukiwarce Google [wideo] media-internet

Hasłem roku był bezsprzecznie koronawirus, spore zainteresowanie wzbudziły też wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i prezydent-elekt Joe Biden.

Czytaj więcej
Raport o start-upach na 5-lecie Google for Startups w Polsce marketing

W ciągu 5 lat liczba polskich start-upów wzrosła dwukrotnie, obecnie działa ich około 4,5 tys., a 1800 zrzesza Google for Startups.

Czytaj więcej
Średni czas oglądania filmów na YouTube: ponad 40 minut dziennie [wideo] media-internet

YouTube w Polsce ma już ponad 10 milionów widzów w przedziale 24-44 lat. W grupie 18+ jest to ponad 20 milionów.

Czytaj więcej
Nie wszyscy oglądają telewizję tak samo media-tv

Chociaż średni czas oglądania telewizji w Polsce jest wciąż wysoki, to rośnie znaczenie light TV viewers. Rozmawiamy o tym zjawisku z Joanną Kopeć, senior media research executive w firmie Nielsen i Michałem Protasiukiem, media research managerem w Google.

Czytaj więcej
16 atrakcji turystycznych z Polski ze Złotą Pinezką Map Google media-internet

Z okazji 15. rocznicy Mapy Google przyznały wyróżnienie atrakcjom najbardziej docenionym przez użytkowników w każdym z 16 województw.

Czytaj więcej