Wyniki wyszukiwania dla tagu - google-polska
ilość wyników: 5

Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej opinie

Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Prezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.

Czytaj więcej
Google daje małym firmom narzędzie na święta reklama

Google daje małym firmom narzędzie na święta

Dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego przedsiębiorcy mogą zarządzać kampaniami reklamowymi online.

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu opinie

MIPTV 2015: Polska w cieniu

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej
Google dla agencji marketing

Google dla agencji

Odświeżony wygląd i nowe narzędzia reklamowe w YouTube to nowości z Google. Gigant chce też przyciągnąć marketerów do swojego nowego projektu - Google+.

Czytaj więcej
Reklama behawioralna niezagrożona marketing

Reklama behawioralna niezagrożona

IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.

Czytaj więcej