ilość wyników: 35
Rok 2024 przyniesie marketerom wiele powodów do ekscytacji, ale także obawy przed nowymi wyzwaniami. Wycofanie cookies stron trzecich w przeglądarce Chrome zaplanowane na drugą połowę roku, a także nowe regulacje w różnych obszarach sprawią, że branża marketingowa przejdzie dużą transformację.
Czytaj więcejNarzędzia wspierane przez AI są w fazie testów i jestem pewien, że zanim trafią jako gotowy produkt w ręce użytkowników, pracy dla specjalistów nie zabraknie. Czeka nas też zapewne inna praca w przyszłości, ponieważ dzięki wsparciu AI zyskamy więcej czasu na myślenie strategiczne.
Czytaj więcejTo już ostatnie chwile na zgłoszenie kampanii wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września.
Czytaj więcejW czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.
Czytaj więcejKonkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Czytaj więcejW tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Czytaj więcejW Polsce w ubiegłym roku najszybciej zyskiwało na popularności hasło Euro 2020, w skali globalnej wygrał mecz w krykieta Australii z Indiami.
Czytaj więcejRozmowy o tym, jak rozpocząć i rozwinąć sprzedaż w internecie oraz nadążyć za klientami w cyfrowym świecie prowadzą Olga Kozierowska i Greg Albrecht.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcej