Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 47

Najciekawsze spoty z Super Bowl 2020 reklama

Najciekawsze spoty z Super Bowl 2020

Astronomiczny koszt spotów emitowanych podczas Super Bowl sprawia, że na taką inwestycję stać nielicznych reklamodawców. Jest ich jednak i tak wystarczająco dużo, by znalezienie sposobu na znaczącą obecność w tym gronie było strategicznym i kreatywnym wyzwaniem.

Czytaj więcej
I Ogólnopolskie Forum Mediów Lokalnych LOKALSI 4.0 PROMOCJA

I Ogólnopolskie Forum Mediów Lokalnych LOKALSI 4.0

Ponad stu wydawców, dziennikarzy i menedżerów z lokalnych gazet oraz portali weźmie udział w I Ogólnopolskim Forum Mediów Lokalnych “LOKALSI 4.0" w Warszawie.

Czytaj więcej
Smartfony za darmo? opinie

Smartfony za darmo?

Wystarczy pójść drogą wytyczoną przez firmę Amazon i dać klientom wybór, czy chcą otrzymywać duże korzyści w zamian za oglądanie filmów reklamowych.

Czytaj więcej
Czego szukali Polacy robiąc w 2019 roku zakupy online? media-internet

Czego szukali Polacy robiąc w 2019 roku zakupy online?

Popularne były m.in. tanie loty, przeceny i portal randkowy. W kategorii "ile kosztuje" zwycięzcą okazała się... krowa.

Czytaj więcej
Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku? media-internet

Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku?

Jak sprawdzić zwrot podatku? Ile kosztuje bilet do USA? A także: ile kosztuje…krowa? Wśród haseł najbardziej zyskujących na popularności znalazły się też m.in. noblistka Olga Tokarczuk i wybory parlamentarne.

Czytaj więcej
Nowe smartfony Huawei z Androidem, ale bez usług Google marketing

Nowe smartfony Huawei z Androidem, ale bez usług Google

Nie wiadomo czy będą sprzedawane w Polsce. Dla marki to kiepska wiadomość.

Czytaj więcej
14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo] media-internet

14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019 [wideo]

Osiem firm z naszego kraju walczy o nagrody.

Czytaj więcej
Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce marketing

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
North Face rezygnuje z kampanii Leo Burnett Tailor Made reklama

North Face rezygnuje z kampanii Leo Burnett Tailor Made

Powodem było "nieetyczne" wykorzystanie Wikipedii w kampanii.

Czytaj więcej