ilość wyników: 74
Niezmiennie rządzą firmy technologiczne, ale są wśród nich przetasowania - traci Intel, a zyskuje Microsoft.
Czytaj więcejNetflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.
Czytaj więcejZ Katarzyną Iwanich, CEO i współzałożycielką Insightland, rozmawiamy m.in. o tym jak Conversational SEO zmienia doświadczenie użytkownika w internecie, wpływa na content marketing i pozycjonowanie marek w sieci. Także o tym, że bardzo nadużywamy pojęcia "sztuczna inteligencja".
Czytaj więcejW branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców - mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejKażdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.
Czytaj więcejWedług rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejPodczas wizyty w Polsce Sundar Pichai, CEO Alphabet, spółki-matki Google, mówił o wsparciu, jakiego firma udziela Ukraińcom.
Czytaj więcejDo naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.
Czytaj więcej