ilość wyników: 71
W branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców - mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejKażdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.
Czytaj więcejWedług rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejPodczas wizyty w Polsce Sundar Pichai, CEO Alphabet, spółki-matki Google, mówił o wsparciu, jakiego firma udziela Ukraińcom.
Czytaj więcejDo naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.
Czytaj więcejW każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online - pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert, LVL UP MEDIA.
Czytaj więcejGlobalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.
Czytaj więcejCzwarty krajowy bank udostępnia wersję swojej aplikacji specjalnie na telefony chińskiego producenta.
Czytaj więcej