ilość wyników: 67
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejPodczas wizyty w Polsce Sundar Pichai, CEO Alphabet, spółki-matki Google, mówił o wsparciu, jakiego firma udziela Ukraińcom.
Czytaj więcejDo naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.
Czytaj więcejW każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online - pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert, LVL UP MEDIA.
Czytaj więcejGlobalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.
Czytaj więcejCzwarty krajowy bank udostępnia wersję swojej aplikacji specjalnie na telefony chińskiego producenta.
Czytaj więcejBezpłatny raport pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed marketerami i podjąć niezbędne działania.
Czytaj więcejJeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.
Czytaj więcejPrawie dwie trzecie ze 111,4 mld dol. przychodów zostało wygenerowanych poza Stanami Zjednoczonymi. Sprzedaż w Chinach wzrosła o 57%.
Czytaj więcejTo powrót Apple na czołową pozycję po pięciu latach.
Czytaj więcej