Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 34

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce marketing

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" w Polsce

W globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.

Czytaj więcej
Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność media-internet

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Czytaj więcej
Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo] reklama

Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo]

Jeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.

Czytaj więcej
Najbardziej angażujące reklamy świąteczne w 2018 roku reklama

Najbardziej angażujące reklamy świąteczne w 2018 roku

W naszym zestawieniu królują sieci handlowe: John Lewis, Sainsbury's, Iceland i rodzimy Empik.

Czytaj więcej
Jak robić dobry link building? opinie

Jak robić dobry link building?

Paweł Kondrat z SalesTube podpowiada jak zadbać o wysoką jakość odnośników do witryny internetowej.

Czytaj więcej
Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat marketing

Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.

Czytaj więcej
Wschodzące gwiazdy innowacji marketing

Wschodzące gwiazdy innowacji

Magazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.

Czytaj więcej
18 nominacji dla polskich agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2018 reklama

18 nominacji dla polskich agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

W regionie EMEA z polskich agencji najwięcej, po trzy, mają Sales Tube i They.pl.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze marketing

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
YouTube Music rusza 22 maja media-internet

YouTube Music rusza 22 maja

Będzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.

Czytaj więcej