Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 64
Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW we-love-data-so-let-s-date

W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online - pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert, LVL UP MEDIA.

Czytaj więcej
Allegro, Google, Rossmann, Samsung i Wedel najbardziej meaningful w Polsce według badania Havas Group marketing

Globalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.

Czytaj więcej
Bankowość Millennium na smartfonach Huawei bez Google marketing

Czwarty krajowy bank udostępnia wersję swojej aplikacji specjalnie na telefony chińskiego producenta.

Czytaj więcej
Bluerank: Jak się przygotować do pożegnania z ciasteczkami third-party? marketing

Bezpłatny raport pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed marketerami i podjąć niezbędne działania.

Czytaj więcej
Progressive Web Apps - alternatywa dla aplikacji mobilnych marketing

Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.

Czytaj więcej
Apple z rekordową sprzedażą w kwartale świątecznym marketing

Prawie dwie trzecie ze 111,4 mld dol. przychodów zostało wygenerowanych poza Stanami Zjednoczonymi. Sprzedaż w Chinach wzrosła o 57%.

Czytaj więcej
Apple najcenniejszą marką świata w rankingu Brand Finance Global 500 marketing

To powrót Apple na czołową pozycję po pięciu latach.

Czytaj więcej
Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku media-internet

Wśród haseł o tematyce kosmetycznej "strobing", "laminacja brwi" oraz "laminacja rzęs" odnotowały największe wzrosty popularności w wyszukiwarce.

Czytaj więcej
Mam e-sklep i co dalej? Jak zacząć naprawdę sprzedawać w sieci? marketing

Tylko w tym roku powstało w Polsce kilka tysięcy e-biznesów, często jako opcja awaryjna, którą podsunęła pandemia. Teraz muszą nauczyć się, jak zdobyć klientów w internecie. Trwa to nieco dłużej niż założenie e-sklepu, ale nie jest takie trudne - przekonuje Piotr Paciorek z Shopera.

Czytaj więcej
Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu marketing

Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.

Czytaj więcej