ilość wyników: 68
Wydanym w środku wakacji wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unia Europejska pokazała, że może zablokować transfer danych i w efekcie wpłynąć na zyski technologicznych gigantów znanych pod skrótem GAFA - komentuje Zofia Babicka-Klecor, prawniczka, współtwórczyni Kreatora Legal Geek.
Czytaj więcejMa wspomóc polski fintech notowany na giełdzie w rozwoju usług dla e-commerce.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejBardziej Vkontakte niż Facebook. Yandex równie często jak Google, Alisa zamiast Aleksy. Rosyjski internet jest światem osobnym i dość nam obcym - ze względu na barierę językową, słabe relacje między państwami ich obywatelami oraz historyczne resentymenty.
Czytaj więcejZ badania Google i IPSOS wynika, że prawie dwie trzecie polskich konsumentów ma "w głowie" konkretne marki, odpowiadające na ich zapotrzebowania oraz że nie jesteśmy aż tak uzależnieni od smartfonów jak się na ogół sądzi - zauważa Michał Sosnowski, Project Manager w Tagmax.
Czytaj więcejSzefem projektu jest Beata Biel.
Czytaj więcejJuż 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".
Czytaj więcejNowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności.
Czytaj więcejPodczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.
Czytaj więcejRedaktorem naczelnym został Mariusz Kania.
Czytaj więcej