ilość wyników: 26
O pracy w agencji w czasach pandemii i planach na kolejny rok rozmawiamy z Jakubem Korolczukiem, creative chairman/CEO w Grey Group Poland.
Czytaj więcejNiepokojące wieści z agencji przygotowującej się do zwolnień. Niebawem gruntowne zmiany.
Czytaj więcejAmbasador marki promuje aplikację Phone Clone, ułatwiającą zmianę starego smartfona na nowy.
Czytaj więcejOceniają: Marcin Lewicki, senior art director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Marcin Grabowski, copywriter, Grey Group Poland.
Czytaj więcejPokierują nimi Magdalena Drozdowska, Katarzyna Batogowska, Mirosław Charkot i Łukasz Szyszka.
Czytaj więcejChińska firma stara się walczyć nie tylko ceną, ale także marketingowo.
Czytaj więcejKoncepcję kreatywną spotów opracowała agencja Grey, wyreżyserował je duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a wyprodukowało Graffiti Films.
Czytaj więcejPrzeżyjmy jeszcze raz galę z 23 maja. Już wkrótce opublikujemy zdjęcia z gali wczorajszej (Agencja Interaktywna i Marketingu Zintegrowanego oraz zwycięzcy konkursu Golden Arrow).
Czytaj więcejWyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Czytaj więcejJakub Korolczuk obejmie nowe stanowisko creative chairmana Grey Group Poland.
Czytaj więcej