Wyniki wyszukiwania dla tagu - group-one
ilość wyników: 25
Group One i Fundacja WWF Polska na rzecz neutralności klimatycznej marketing

Group One jako pierwsza firma w branży marketingowej podpisała deklarację z Fundacją WWF Polska, w której zobowiązuje się do działań mających na celu redukcję śladu węglowego dla neutralności klimatycznej.

Czytaj więcej
Group One wspólnie z Hmmh AG kupuje większość udziałów w LIKE.agency marketing

Powstaje Hmmh Poland, która będzie oferować swoje usługi dla e-commerce nie tylko na rynku CEE, ale też realizować projekty dla klientów z Europy Zachodniej.

Czytaj więcej
Group One startuje ze spółką Grow Now marketing

Zajmie się wprowadzaniem polskich firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Spółkę będzie rozwijać Przemysław Brejwo, head of marketplace.

Czytaj więcej
Joanna Czekaj: Pomagamy firmom osiągać cyfrową dojrzałość marketing

Bardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem media-internet

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Czytaj więcej
Travelist.pl z kampanią o bonach turystycznych [wideo] reklama

Na korzystających z bonu czeka promocja - 10% wartości użytej kwoty do wykorzystania na kolejny pobyt.

Czytaj więcej
Group One otwiera agencję mediową w Czechach media-inne

Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.

Czytaj więcej
Jak się robi kampanie reklamowe bez wychodzenia z domu: Blik [wideo] reklama

Marka pokazuje, jak można skoordynować zdalną pracę przy realizacji spotu reklamowego.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać potencjał e-commerce w czasach recesji media-internet

Twoja marka e-commerce będzie musiała powalczyć o zyski na wielu frontach. Od czego warto zacząć podpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
Blik rusza w świat marketing

Mastercard inwestuje w Blika, dzięki czemu będzie on dostępny na całym świecie.

Czytaj więcej