Wyniki wyszukiwania dla tagu - group-one
ilość wyników: 41
Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands marketing

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Czytaj więcej
32 marki nominowane do nagrody Best Brands 2022 marketing

Zwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Czytaj więcej
Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media media-inne

Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.

Czytaj więcej
Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk media-internet

TikTok oraz Group One zapraszają na konferencję prezentującą najlepsze praktyki i insighty.

Czytaj więcej
Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG reklama

Bank zaprasza na 19. edycję festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, zarazem promując siebie jako mecenasa tego wydarzenia oraz instytucję dbającą o środowisko, kulturę i lokalne społeczności.

Czytaj więcej
BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo] reklama

Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

Czytaj więcej
Amazon: idealne miejsce do rozwoju biznesu online. Raport Grow Now marketing

Platforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.

Czytaj więcej
Mediaplus wygrywa obsługę marki Mowi [wideo] media-inne

Działania w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.

Czytaj więcej
Agnieszka Białek dołącza do Group One marketing

Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.

Czytaj więcej
Jesteśmy pierwsi, pójdą za nami następni marketing

- Wiele dużych firm ogłasza, że są neutralne, ale osiągają to wyłącznie kompensacją. Takie działanie na zasadzie “najpierw nabrudzę, a potem posprzątam" jest drogą na skróty, często typowy greenwashing. Nam chodzi bardziej o strukturalną zmianę  -  mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. 

Czytaj więcej