Wyniki wyszukiwania dla tagu - group-one
ilość wyników: 37
Bank Millennium promuje się jako mecenas 19. MDAG reklama

Bank zaprasza na 19. edycję festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, zarazem promując siebie jako mecenasa tego wydarzenia oraz instytucję dbającą o środowisko, kulturę i lokalne społeczności.

Czytaj więcej
BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo] reklama

Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

Czytaj więcej
Amazon: idealne miejsce do rozwoju biznesu online. Raport Grow Now marketing

Platforma Amazon.pl otwiera duże możliwości przed sprzedawcami chcącymi skupić się wyłącznie na rodzimym rynku, jak i tymi myślących o ekspansji zagranicznej. Wprowadzenie Amazona na rynek polski nastręcza wiele pytań. Na część z nich odpowiadają w tym raporcie eksperci agencji Grow Now.

Czytaj więcej
Mediaplus wygrywa obsługę marki Mowi [wideo] media-inne

Działania w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.

Czytaj więcej
Agnieszka Białek dołącza do Group One marketing

Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.

Czytaj więcej
Jesteśmy pierwsi, pójdą za nami następni marketing

- Wiele dużych firm ogłasza, że są neutralne, ale osiągają to wyłącznie kompensacją. Takie działanie na zasadzie “najpierw nabrudzę, a potem posprzątam" jest drogą na skróty, często typowy greenwashing. Nam chodzi bardziej o strukturalną zmianę  -  mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. 

Czytaj więcej
Best Brands: uczyć się z sukcesu marek marketing

Jest wiele podobnych projektów, ale w rzeczywistości tylko ranking Best Brands oddaje aktualne trendy konsumenckie, bo to właśnie konsumenci decydują, które marki są najlepsze na lokalnym rynku - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Czytaj więcej
Game Changer - nowa spółka Group One marketing

Budowaniem nowej agencji gamingowej zajmie się Tomasz Przeździecki

Czytaj więcej
Best Brands po raz pierwszy w Polsce marketing

Group One we współpracy z GfK przyzna nagrody, które znane są już m.in. na rynku niemieckim, francuskim, włoskim i rosyjskim.

Czytaj więcej
Nowa formuła pracy biurowej - ankieta opinie

Z powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany z mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni i to na korzyść dla pracowników agencji.

Czytaj więcej