ilość wyników: 47
GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
Czytaj więcejDojrzałość cyfrowa to nie tylko kampanie i ich efektywność, ale także świadomość, kontrola i zrozumienie wszystkich zależności pomiędzy technologią, danymi, komunikacją i, co najważniejsze, efektywnością sprzedaży - mówi Joanna Czekaj, managing director Sales Tube.
Czytaj więcejFakt, że przez ostatnie 3 lata urośliśmy jako grupa o 300% jeśli chodzi o wartość obsługiwanych budżetów reklamowych, a jednocześnie jesteśmy najlepszą agencją w oczach klientów w badaniu "MMP" to dla nas powody do dumy - mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający domu mediowego Value Media.
Czytaj więcejAgencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcejKampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.
Czytaj więcej"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
Czytaj więcejPrzez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.
Czytaj więcejTikTok oraz Group One zapraszają na konferencję prezentującą najlepsze praktyki i insighty.
Czytaj więcej