Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 37

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM media-inne

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Czytaj więcej
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji media-tv

Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji

Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.

Czytaj więcej
GroupM i Newsworks: reklamy online o 42 proc. bardziej efektywne w otoczeniu kontentu premium reklama

GroupM i Newsworks: reklamy online o 42 proc. bardziej efektywne w otoczeniu kontentu premium

W badaniu przeanalizowano 84 kampanie, ponad 398 milionów wyświetleń i 28 549 ankiet.

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM reklama

MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM

Kampanię promującą bank jako instytucję przyjazną przedsiębiorcom z sektora MSP zaplanował Mindshare.

Czytaj więcej
Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018 marketing

Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Czytaj więcej
Ruch na scenie międzynarodowej opinie

Ruch na scenie międzynarodowej

Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.

Czytaj więcej
Prawda widziana gołym okiem opinie

Prawda widziana gołym okiem

Viewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.

Czytaj więcej
Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards reklama

Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards

Rozdanie nagród odbędzie się w tym roku w Mediolanie.

Czytaj więcej
Wavemaker startuje w Polsce media-inne

Wavemaker startuje w Polsce

Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.

Czytaj więcej