ilość wyników: 67
Globalnie - 6,5% w br., 5,9% w 2023 r. W Polsce wzrost w br. sięgnie 3,4%.
Czytaj więcejNad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejJednak GroupM ma najwięcej tzw. kluczowych rynków.
Czytaj więcejW tym roku mamy w Polsce zanotować ok. 15% wzrostu.
Czytaj więcejGroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.
Czytaj więcejSztuczyński w GroupM zastępuje Zuzannę Gębkę, która przechodzi na stronę klienta.
Czytaj więcejPiąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Czytaj więcejCEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Czytaj więcejDzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.
Czytaj więcej