ilość wyników: 78
Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, z kolejnym felietonem z cyklu #NaGalowo.
Czytaj więcejProwadzenie kampanii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji nie tylko oszczędza czas, ale także pozwala na szybsze analizowanie większej ilości danych i na podejmowanie trafniejszych decyzji w zakresie alokacji budżetu - pisze Wiktoria Bazak, SEM senior specialist w GroupM.
Czytaj więcejStyczniowe zrywy motywacyjne to niewątpliwie silny trend sezonowy, czego dowodzą dane z wyszukiwarki Google. Gdy wraz ze zmianą roku pojawia się lawina pytań o diety, rzucanie nałogów i oszczędności, marketerzy mogą skorzystać z okazji, by w to konsumenckie wzmożenie wstrzelić się z dobrą ofertą.
Czytaj więcejW tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).
Czytaj więcejNie możemy zapominać, że to, co jest trafnym insightem konsumenckim w Polsce niekoniecznie rezonuje w głowach Czechów, Rumunów czy Bułgarów - pisze Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, w kolejnym felietonie z cyklu #NaGalowo.
Czytaj więcejSzymon Lipiński jest strategiem Finecasta (GroupM), agencji specjalizującej się w addressable TV. Tekst ukazał się w raporcie "Nadawcy 2023".
Czytaj więcejW pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.
Czytaj więcejNetflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.
Czytaj więcejPrzyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.
Czytaj więcejIzabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.
Czytaj więcej