ilość wyników: 72
W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.
Czytaj więcejNetflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.
Czytaj więcejPrzyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.
Czytaj więcejIzabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.
Czytaj więcejOptymalizacja inwestycji w obrębie globalnych platform, poszukiwanie innowacji w obrębie kampanii digitalmarketingowych i koordynacja działań prowadzonych na różnych rynkach stanowią centrum nowej usługi Wavemakera.
Czytaj więcejGlobalnie - 6,5% w br., 5,9% w 2023 r. W Polsce wzrost w br. sięgnie 3,4%.
Czytaj więcejNad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejJednak GroupM ma najwięcej tzw. kluczowych rynków.
Czytaj więcejW tym roku mamy w Polsce zanotować ok. 15% wzrostu.
Czytaj więcej