Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 45
GroupM: Marketerzy wierzą w big data i sztuczną inteligencję marketing

Mniej entuzjazmu wykazują wobec rozszerzonej rzeczywistości (AR) i internetu rzeczy.

Czytaj więcej
Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind w IPG Mediabrands reklama

Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei.

Czytaj więcej
Korolczuk tworzy cztery grupy kreatywne w Grey Group reklama

Pokierują nimi Magdalena Drozdowska, Katarzyna Batogowska, Mirosław Charkot i Łukasz Szyszka.

Czytaj więcej
GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety media-inne

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play media-inne

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Moją misją jest partnerstwo media-inne

Rozmawiamy z nowo wybraną CEO GroupM w Polsce - Izabelą Albrychiewicz.

Czytaj więcej
Anna Lubowska rozstaje się z GroupM media-inne

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Czytaj więcej
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji media-tv

Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.

Czytaj więcej