Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 41

Należy grać fair play media-inne

Należy grać fair play

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Czysta informacja i reklama

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Moją misją jest partnerstwo media-inne

Moją misją jest partnerstwo

Rozmawiamy z nowo wybraną CEO GroupM w Polsce - Izabelą Albrychiewicz.

Czytaj więcej
Anna Lubowska rozstaje się z GroupM media-inne

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Czytaj więcej
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji media-tv

Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji

Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.

Czytaj więcej
GroupM i Newsworks: reklamy online o 42 proc. bardziej efektywne w otoczeniu kontentu premium reklama

GroupM i Newsworks: reklamy online o 42 proc. bardziej efektywne w otoczeniu kontentu premium

W badaniu przeanalizowano 84 kampanie, ponad 398 milionów wyświetleń i 28 549 ankiet.

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM reklama

MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM

Kampanię promującą bank jako instytucję przyjazną przedsiębiorcom z sektora MSP zaplanował Mindshare.

Czytaj więcej
Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018 marketing

Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Czytaj więcej