Wyniki wyszukiwania dla tagu - grupa-rmf
ilość wyników: 34
Biuro reklamy Grupy RMF po raz 9. triumfuje w naszym raporcie media-radio

Reklamodawcy doceniają przede wszystkim profesjonalne doradztwo oraz umiejętność oferowania ciekawych, atrakcyjnych formatów i rozwiązań.

Czytaj więcej
TikTok, RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Bauer i Multikino Media -  Biurami Reklamy Roku media-inne

“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.

Czytaj więcej
Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP" opinie

W naszej sondzie, opublikowanej w pierwszym numerze "Media Marketing Polska" w 2023 r., wzięli udział: Piotr Tyborowicz, Magdalena Niewińska, Joanna Kwas, Rafał Lampasiak i Tomasz Ramza.

Czytaj więcej
Radio Track: W Warszawie Tok FM słuchane prawie tak często jak RMF FM media-radio

RMF FM, krajowy lider, umocnił przewagę nad rywalami w Krakowie, a największą słuchalność ma w aglomeracji śląskiej. Tok FM jest o krok za liderem w Warszawie, zwiększa też słuchalność we Wrocławiu.

Czytaj więcej
I Love Radio: blisko 20 mln słuchaczy dziennie media-radio

Najczęściej słuchamy radia w samochodzie.

Czytaj więcej
Radiowe propozycje na święta media-radio

Subiektywny przegląd najciekawszych audycji, które znalazły się w tegorocznej świątecznej ramówce stacji radiowych.

Czytaj więcej
RASP, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Tandem Media, Bauer i Grupa Wyborcza z tytułami Biuro Reklamy Roku reklama

Tytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).

Czytaj więcej
TVN24 Telewizją Roku, RMF Maxx Siecią Radiową Roku, a Onet Audio Platformą Podcastową Roku media-inne

Nagrody specjalne otrzymały Grupa Kino Polska oraz Radio Nowy Świat i Radio 357. Serialem Roku została "Odwilż" (HBO Max).

Czytaj więcej
RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej media-internet

Aplikacja umożliwia nie tylko słuchanie tego, co jest aktualnie na antenie, ale także dostęp do RMF Classic+, czyli radia bez reklam i z dodatkowymi audycjami do wyboru oraz podcastów premium.

Czytaj więcej
Radio RMF24 w nowej odsłonie media-radio

Od 28 marca w internetowym radiu informacyjno-muzycznym pojawi się więcej serwisów informacyjnych i weekendowe pasmo na żywo. Stacja ma też nową oprawę dźwiękową i odświeżony format muzyczny.

Czytaj więcej