ilość wyników: 5
Zetki - bezmyślne dzbany czy poważna grupa na rynku po względem siły zakupu? Wokół nich krąży wiele legend. Mówi się o nich: pokolenie klapek, pokolenie All Inclusive, pokolenie IKEA, pokolenie nierobów, digitarianie, postmillenialsi czy pokolenie C. Jaka jest jednak prawda?
Czytaj więcejBohaterkami kampanii zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.
Czytaj więcejDyrektor generalna dywizji Consumer Beauty na region Europy Środkowo-Wschodniej odchodzi z firmy po 10 latach.
Czytaj więcejJestem nieco zaskoczony rozmiarami segmentu ekonomicznego w Polsce. Z drugiej strony nie wierzę, że polski konsument jest “tani" - mówi Rob Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcejPojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.
Czytaj więcej