ilość wyników: 14
Zrezygnowano z fizycznych kart klubowych - wszystkie zakupy będą naliczane w aplikacji mobilnej.
Czytaj więcejSerial "Stranger Things" stał się lokomotywą promocyjną dla platformy Netflix, tytuł działa jak magnes na kolejne marki. Mistrzowie marketingu i lokowania pokazują, jak skutecznie online przenieść do offline’u i angażować kolejne pokolenia młodych konsumentów.
Czytaj więcejW ostatnich latach marka odzieżowa H&M stawia w sezonie letnim na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów.
Czytaj więcejZ badania Google i IPSOS wynika, że prawie dwie trzecie polskich konsumentów ma "w głowie" konkretne marki, odpowiadające na ich zapotrzebowania oraz że nie jesteśmy aż tak uzależnieni od smartfonów jak się na ogół sądzi - zauważa Michał Sosnowski, Project Manager w Tagmax.
Czytaj więcejGala wręczenia nagród odbyła się 2 października w Desa Unicum.
Czytaj więcejIrlandzki Primark jest jednym z największych detalistów odzieżowych w Europie.
Czytaj więcejObejmuje stanowisko TV managera.
Czytaj więcejWśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się: Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.
Czytaj więcejAutorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland.
Czytaj więcejWizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.
Czytaj więcej