ilość wyników: 7
Wkrótce zobaczymy pełne przewrotności i kolorów kampanie reklamowe oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.
Czytaj więcejRundę B poprowadził paryski fundusz InfraVia Growth przy udziale PortfoLion, FJ Labs i Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
Czytaj więcejKlienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.
Czytaj więcej"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.
Czytaj więcej- Polacy nie lubią nachalnego marketingu “kijem baseballowym w tył głowy". Jeżeli zaproponujemy im coś ciekawego, rozrywkę czy inną wartość, wtedy możemy liczyć na ich zaangażowanie - mówi Ewa Jarzemska, dyrektor marketingu i PR w regionie Europy Środkowej H&M.
Czytaj więcejPo ubiegłorocznej rewolucji personalnej Puma szykuje projekt marketingowy, który ma przywrócić pozycję marce. Puma ma być "najszybszą" marką sportową.
Czytaj więcejCzy czasy, kiedy firmy mogły wyzyskiwać pracowników albo niszczyć środowisko naturalne bez żadnych konsekwencji, minęły bezpowrotnie? Raportowanie społeczne ma ujawnić wszelkie niecne postępki. Ale czy raportowanie to praktyka doskonała?
Czytaj więcej