Wyniki wyszukiwania dla tagu - h-m
ilość wyników: 5

Oryginalność się sprawdza reklama

Oryginalność się sprawdza

Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Pocałunek Houellebecqa panie-przodem

Pocałunek Houellebecqa

"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.

Czytaj więcej
Zakochani w social mediach marketing

Zakochani w social mediach

- Polacy nie lubią nachalnego marketingu “kijem baseballowym w tył głowy". Jeżeli zaproponujemy im coś ciekawego, rozrywkę czy inną wartość, wtedy możemy liczyć na ich zaangażowanie - mówi Ewa Jarzemska, dyrektor marketingu i PR w regionie Europy Środkowej H&M.

Czytaj więcej
Puma pobiegnie szybciej marketing

Puma pobiegnie szybciej

Po ubiegłorocznej rewolucji personalnej Puma szykuje projekt marketingowy, który ma przywrócić pozycję marce. Puma ma być "najszybszą" marką sportową.

Czytaj więcej
CSR: Wielki Brat patrzy opinie

CSR: Wielki Brat patrzy

Czy czasy, kiedy firmy mogły wyzyskiwać pracowników albo niszczyć środowisko naturalne bez żadnych konsekwencji, minęły bezpowrotnie? Raportowanie społeczne ma ujawnić wszelkie niecne postępki. Ale czy raportowanie to praktyka doskonała?

Czytaj więcej