Wyniki wyszukiwania dla tagu - hbo-go
ilość wyników: 30
Co czwarte gospodarstwo domowe korzysta z płatnych serwisów streamingu wideo media-internet

Według Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.

Czytaj więcej
Nominacje do Oscarów 2021 - Netflix liderem wyścigu [wideo] kultywator-branzowy

Platforma streamingowa cieszy się na razie głównie z 10 nominacji dla "Manka", w tym dla najlepszego filmu. Ma nadzieję, że nie skończy się na nominacjach, jak było z "Irlandczykiem".

Czytaj więcej
Wspólna kampania Pyszne.pl i HBO GO marketing

Do każdego zamówienia klienci Pyszne.pl otrzymują bezpłatny miesiąc oglądania filmów i seriali w HBO GO.

Czytaj więcej
Wavemaker VideoTrack: Rośnie rola Smart TV media-internet

Mamy w Polsce 10,5 mln aktywnych użytkowników Smart TV. W rankingu aplikacji najpopularniejszych na telewizorach podłączanych do sieci prym wiedzie YouTube, chociaż najszybciej rosnącą aplikacją jest Netflix.

Czytaj więcej
Christina Sulebakk pokieruje HBO Max w regionie EMEA media-tv

Będzie m.in. odpowiadać za przekształcenie HBO GO w HBO Max.

Czytaj więcej
VideoTrack: Rekordowa irytacja reklamą w VoD reklama

Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych.

Czytaj więcej
"Wataha" na czele top 10 seriali HBO Go w Polsce kultywator-branzowy

Wśród seriali dokumentalnych zwyciężyły "McMiliony", a najchętniej oglądanym filmem w br. było "Pewnego razu... w Hollywood" Quentina Tarantino.

Czytaj więcej
Wavemaker: Netflix serialowym love-brandem Polaków, "Wiedźmin" na topie media-internet

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych, blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami - wynika z badania Wavemakera.

Czytaj więcej
MediaFarm: pandemia przyspiesza digitalizację gospodarstwach domowych z dziećmi media-internet

Już niemal połowa z nich korzysta z płatnego VoD, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie.

Czytaj więcej
Na pandemii najwięcej zyskały Netflix i Player kultywator-branzowy

Największym przegranym okazał się VoD Onetu.

Czytaj więcej