ilość wyników: 7
O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.
Czytaj więcejTak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.
Czytaj więcejSieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.
Czytaj więcejSpecjalizujący się w dostawach na żądanie polski startup DeliGoo uruchomił oddział w Warszawie, oferując restauratorom i przedsiębiorcom ze stolicy szybkie dostawy posiłków oraz przesyłek. To już 20. miasto, w którym obecni są kurierzy firmy.
Czytaj więcejObecnie w fazie testów jest apteka internetowa, którą firma zamierza niebawem uruchomić.
Czytaj więcejSprzedaż sieci Biedronka w 2016 r. zbliżyła się do 10 mld euro, a gdyby złoty zachował swoją wartość wobec europejskiej waluty z 2015 r., pułap ten zostałby przekroczony o 200 mln euro.
Czytaj więcejZapraszanie kilkudziesięciu agencji do przetargów nie powinno być standardem. A jednak zdarza się coraz częściej.
Czytaj więcej