ilość wyników: 16
Ma objąć stanowisko dyrektora generalnego firmy badawczej z dniem 30 grudnia br.
Czytaj więcejZ dniem 1 maja br. Jaak Mikkel obejmie stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu.
Czytaj więcejPierwszy Polak w światowej kampanii marki.
Czytaj więcejDyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejInBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.
Czytaj więcej- W minionych latach uwaga konsumentów była skupiona wokół wyrobów spirytusowych oraz win, ale teraz piwa rzemieślnicze stają się wymierną rzeczywistością, która w 2020 r. ma stanowić 15 proc. całkowitego rynku piwa - pisze Filiberto Amati, konsultant marketingowy.
Czytaj więcejNa polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcej- Źle oceniam aktualną sytuację marketingu i reklamy pod względem jakości intelektualnej - mówi Mikołaj Ziółkowski, twórca Openera, zdradza też recepty na zachowanie niezależności we współpracy z wielkimi brandami.
Czytaj więcej