ilość wyników: 22
W 2026 r. chce być w top 3 polskich firm medialnych, z EBITDA powyżej 200 mln zł.
Czytaj więcejPrzychody ze sprzedaży usług reklamowych w grupie zmniejszyły się o prawie 10% r./r. i wyniosły 157,8 mln zł.
Czytaj więcejCzynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.
Czytaj więcejTo dwukrotnie więcej, niż szacowano jeszcze wiosną.
Czytaj więcejWyższe przychody zarówno w I, jak i II kwartale miał segment Internet.
Czytaj więcejBędzie odpowiadała za pion Gazeta.pl.
Czytaj więcejPo długim i wyczerpującym lockdownie branża kinowa ogłasza gotowość do pełnego otwarcia. Kinom studyjnym wystartować łatwiej, ale sieci również dokładnie się na to wydarzenie przygotowały.
Czytaj więcejPrzede wszystkim reklamowych, bo obronił się jedynie internet.
Czytaj więcejProblemy to niepewność, czy otwarcie potrwa dłużej niż dwa tygodnie, a także brak możliwości sprzedaży przekąsek.
Czytaj więcejW tym roku połączone festiwale odbęda się w dniach 5-15 listopada niemal w całości online. Tylko pojedyncze pokazy zaplanowano tradycyjnie w dwóch kinach we Wrocławiu.
Czytaj więcej