ilość wyników: 26
Tym razem wyjątkowo w poniedziałek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejKoncepcję kampanii przygotowała agencja Teamplay Agency.
Czytaj więcejRaport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje co przesądza o ich sukcesie.Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są wraz z najnowszym magazynem “Handel".
Czytaj więcejMa ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Czytaj więcejHans Van Bylen rezygnuje z powodów osobistych.
Czytaj więcejHenkel wspiera ideę #RethinkFashion.
Czytaj więcejWedług danych firmy Henkel wartościowa sprzedaż całej kategorii kapsułek do prania osiągnęła w 2018 r. 541 mln zł.
Czytaj więcejHenkel czyści formuły swoich kosmetyków, stawiając na naturalne surowce i wprowadza nowe wegańskie marki, by poprawić wyniki segmentu beauty.
Czytaj więcejKoncern wprowadził na rynek wersję premium marki swoich produktów do prania - w formie kapsułek i żelu.
Czytaj więcej