Wyniki wyszukiwania dla tagu - heyah
ilość wyników: 15

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah reklama

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii z 2015 r.

Czytaj więcej
Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group reklama

Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group

Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.

Czytaj więcej
Heyah stawia na internet marketing

Heyah stawia na internet

T-Mobile gruntownie odświeża ofertę swojej drugiej marki. W ślad za tym ma pójść także nowa komunikacja.

Czytaj więcej
Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami opinie

Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami

Pokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.

Czytaj więcej
Next w natarciu opinie

Next w natarciu

Pomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.

Czytaj więcej
Heyah odpowiada na Nju. Mobile marketing

Heyah odpowiada na Nju. Mobile

Rozmowy i SMS-y bez ograniczeń i 0,5 GB transferu danych za 47 zł - trwa wojna cenowa w ofertach abonamentowych.

Czytaj więcej
Heyah bije rekord Komisji Etyki Reklamy reklama

Heyah bije rekord Komisji Etyki Reklamy

Sprawa kampanii z Leninem w roli głównej trafiła do Komisji Etyki Reklamy, gdzie nadal napływają skargi oburzonych konsumentów. Marka zaprzestaje emisji reklam.

Czytaj więcej
Nowe rozdanie w Interactive Solutions reklama

Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Czytaj więcej
Większy może więcej [wywiad] marketing

Większy może więcej [wywiad]

Grzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.

Czytaj więcej
Operatorzy MVNO, wersja 2.0 marketing

Operatorzy MVNO, wersja 2.0

Czy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?

Czytaj więcej