ilość wyników: 10
W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Czytaj więcejWcześniej pracowała m.in. w Hill + Knowlton Strategies i 24/7 Communication.
Czytaj więcejDo 1 marca we wtorki i czwartki dostępna będzie promocyjna oferta gastronomiczna na stacjach.
Czytaj więcejSłucham specjalizuje się w marketingu podcastów.
Czytaj więcejHasło kampanii przygotowanej przez agencję Heart & Brain brzmi: "Super otworzyć się na Was z powrotem!"
Czytaj więcejStartuje kampania "Przerwa na wspólne czytanie".
Czytaj więcejWszystko, co oferujemy w naszych restauracjach, ma być premium. Jeśli chodzi o żywność, jesteśmy najbliżej celu. Ale premium to też dogodna lokalizacja, wysoki standard wyposażenia budynków zgodny z najnowszymi trendami - mówi Jerzy Jakubiak, country manager Poland w Max Premium Burgers.
Czytaj więcejW spocie reklamowym marki z portfolio Coca-Coli wystąpili Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka.
Czytaj więcejFirma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".
Czytaj więcejTo realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.
Czytaj więcej