ilość wyników: 8
Marka Kanapkowy firmy Hochland organizuje akcję edukacyjną dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo.
Czytaj więcejZazwyczaj loterie są działaniem taktycznym, nastawionym na wzrost sprzedaży w krótkim okresie, co nie przekłada się na efekty długofalowe. Często promocje oferują nagrodę pożądaną przez konsumenta, ale niezwiązaną z marką, a to nie pomaga w budowaniu i we wzmacnianiu jej wizerunku.
Czytaj więcejNapędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.
Czytaj więcejAlmette z rzodkiewką oraz szpinakiem i czosnkiem wsparte kampanią.
Czytaj więcejStan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?
Czytaj więcejPo niesatysfakcjonujących wynikach domu mediowego ACR zastąpi go nowa marka - K2 Media.
Czytaj więcejWkrótce rusza trzyletnia kampania promująca produkty mleczne "Mam kota na punkcie mleka". Niezależnie od planowanych w ramach kampanii działań w natarciu od kilku miesięcy są sery.
Czytaj więcej