Wyniki wyszukiwania dla tagu - hoop-polska
ilość wyników: 11

Hoop Cola zmienia szatę graficzną swoich produktów marketing

Hoop Cola zmienia szatę graficzną swoich produktów

Flagowa marka Hoop Polska poszerza portfolio o nowe warianty i wspiera je kampanią.

Czytaj więcej
Hoop w KER za "posługiwanie się podtekstem alkoholowym" reklama

Hoop w KER za "posługiwanie się podtekstem alkoholowym"

W opinii zespołu KER reklama kształtuje złe nawyki.

Czytaj więcej
Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce marketing

Kofola zamyka trzecią już fabrykę w Polsce

Po zakładach w Tychach (2009) i Bielsku Podlaskim (ub. r.) Czesi zamykają fabrykę w Grodzisku Wielkopolskim.

Czytaj więcej
Arctic wraca do gry marketing

Arctic wraca do gry

Marka z portfolio Hoop Polska chce ponownie zawalczyć o rynek - tym razem proponuje nowe warianty wód funkcjonalnych.

Czytaj więcej
Sentyment do oranżady marketing

Sentyment do oranżady

Producenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.

Czytaj więcej
Kubuś buduje kategorię marketing

Kubuś buduje kategorię

Marka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.

Czytaj więcej
Siła rekomendacji reklama

Siła rekomendacji

Wierzy w nią szef Faster & Better Adam Szudra. Jego agencja znalazła się w OS3 Group i jak na razie inwestor nie może mieć powodów do narzekań.

Czytaj więcej
Monster doda energii Coca-Coli? marketing

Monster doda energii Coca-Coli?

Coca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargowa karuzela

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Niewiele firm przetrwa ewolucję społecznościową reklama

Niewiele firm przetrwa ewolucję społecznościową

Z Krzysztofem Winnikiem, brand managerem & social media directorem agencji Ostryga, rozmawiamy m.in. o powodach odejścia z NuOrder i planach strategicznych w nowej firmie.

Czytaj więcej