ilość wyników: 11
Flagowa marka Hoop Polska poszerza portfolio o nowe warianty i wspiera je kampanią.
Czytaj więcejW opinii zespołu KER reklama kształtuje złe nawyki.
Czytaj więcejPo zakładach w Tychach (2009) i Bielsku Podlaskim (ub. r.) Czesi zamykają fabrykę w Grodzisku Wielkopolskim.
Czytaj więcejMarka z portfolio Hoop Polska chce ponownie zawalczyć o rynek - tym razem proponuje nowe warianty wód funkcjonalnych.
Czytaj więcejProducenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.
Czytaj więcejMarka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.
Czytaj więcejWierzy w nią szef Faster & Better Adam Szudra. Jego agencja znalazła się w OS3 Group i jak na razie inwestor nie może mieć powodów do narzekań.
Czytaj więcejCoca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.
Czytaj więcejPrzetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.
Czytaj więcejZ Krzysztofem Winnikiem, brand managerem & social media directorem agencji Ostryga, rozmawiamy m.in. o powodach odejścia z NuOrder i planach strategicznych w nowej firmie.
Czytaj więcej