ilość wyników: 15
64% ankietowanych wymienia smartfon dopiero, gdy jest to konieczne, np. z powodu jego zużycia - to jeden z wyników badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Huawei CBG Polska.
Czytaj więcejKampania telewizyjna rusza 8 listopada.
Czytaj więcejWraz z premierą nowej serii smartfonów producent planuje ofensywę marketingową.
Czytaj więcejPrzejmie obowiązki od Jeffersona Zhanga.
Czytaj więcejReklamodawcy mogą prowadzić kampanie bezpośrednio do użytkowników smartfonów tej marki.
Czytaj więcejProducent będzie w nich reklamował smartfony, akcesoria do nich oraz swój sklep z aplikacjami.
Czytaj więcejFirma zdecydowała się na Małgorzatę Kożuchowską i Marcina Tyszkę.
Czytaj więcejChińska firma inwestuje w wizerunek.
Czytaj więcejDziałania reklamowe marki wesprze pięciu celebrytów.
Czytaj więcejSzeroką współpracę z Empik.com już podjął Huawei, a w lipcu do oferty sklepu zostanie włączony m.in. pełny katalog produktów Samsunga. Oficjalne sklepy na Empik Marketplace otwierają Kross, Inglot i Vobis.
Czytaj więcej