Wyniki wyszukiwania dla tagu - iaa-polska-miedzynarodowe-stowarzyszenie-reklamy
ilość wyników: 9
#PoStronieKobiet: równość płci w reklamie i marketingu marketing

Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.

Czytaj więcej
Raport #PoStronieKobiet: 80% kobiet spotyka się z dyskryminacją w branży marketingowej reklama

Premiera 100-stronicowego raportu jeszcze w kwietniu br.

Czytaj więcej
Kampania społeczna MySanctions pozwala nałożyć własne sankcje na Rosję reklama

Głównym celem akcji, której patronuje IAA Polska, jest ograniczenie importu surowców energetycznych z Rosji dzięki bezpośrednim działaniom samych Europejczyków.

Czytaj więcej
Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko prezesa IAA Polska reklama

Zgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.

Czytaj więcej
Rusza badanie dotyczące równości płci w reklamie i marketingu reklama

Oddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.

Czytaj więcej
Oświadczenie SAR i IAA Polska w sprawie opodatkowania reklamy reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.

Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań marketing

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej
Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman marketing

Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.

Czytaj więcej