ilość wyników: 9
Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.
Czytaj więcejPremiera 100-stronicowego raportu jeszcze w kwietniu br.
Czytaj więcejGłównym celem akcji, której patronuje IAA Polska, jest ograniczenie importu surowców energetycznych z Rosji dzięki bezpośrednim działaniom samych Europejczyków.
Czytaj więcejZgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.
Czytaj więcejOddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
Czytaj więcejBranża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.
Czytaj więcejTo, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.
Czytaj więcejPrzedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.
Czytaj więcej