Wyniki wyszukiwania dla tagu - iaa-polska-miedzynarodowe-stowarzyszenie-reklamy
ilość wyników: 6
Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko prezesa IAA Polska reklama

Zgłoszenia osób, które mają tworzyć zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny, nadal spływają do biura IAA Polska.

Czytaj więcej
Rusza badanie dotyczące równości płci w reklamie i marketingu reklama

Oddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.

Czytaj więcej
Oświadczenie SAR i IAA Polska w sprawie opodatkowania reklamy reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.

Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań marketing

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej
Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman marketing

Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.

Czytaj więcej