Wyniki wyszukiwania dla tagu - iaa-polska-miedzynarodowe-stowarzyszenie-reklamy
ilość wyników: 3

Czysta informacja i reklama media-internet

Czysta informacja i reklama

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań marketing

Marketerzy chcą lepszych badań

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej
Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman marketing

Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman

Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.

Czytaj więcej