Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-europe
ilość wyników: 18
Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek opinie

Na szczęście w tunelu można dostrzec światełko w postaci nowych rozwiązań - pisze Grete Sadd z PR Consultancy.

Czytaj więcej
Wystartowała kampania IAB Europe #NoEasyWins [wideo] reklama

W krótkich filmach padają kluczowe odpowiedzi na pytanie, kto naprawdę traci, gdy odbiera się możliwość targetowania reklam.

Czytaj więcej
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na prezesa zarządu IAB Europe reklama

Będzie pełnić tę funkcję po raz trzeci.

Czytaj więcej
Polacy stworzyli radiową reklamę przyszłości media-radio

Firma AdTonos z Gdyni wprowadziła technologię YoursTruly do emisji interaktywnych reklam radiowych na żywo.

Czytaj więcej
W 2019 r. reklama cyfrowa w Europie była warta 64 mld euro reklama

Pierwszy raz w historii wydatki na digital w Europie były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów. Rok 2020 może jednak przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%

Czytaj więcej
IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe reklama

Serwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Czytaj więcej
Interact 2020 został odwołany reklama

Część eventu będzie dostępna online

Czytaj więcej
Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards reklama

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

Czytaj więcej
IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro reklama

Według badania AdEx Benchmark 2018, którego wyniki ogłoszono wczoraj na konferencji Interact w Warszawie, wartość tego rynku wzrosła w ub.r. o 13,9 proc.

Czytaj więcej
Uznani eksperci i gorące tematy na Forum IAB 2019 marketing

Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? O tym m.in. będzie mowa podczas trzynastej edycji Forum IAB odbywającego się pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

Czytaj więcej