ilość wyników: 18
Na szczęście w tunelu można dostrzec światełko w postaci nowych rozwiązań - pisze Grete Sadd z PR Consultancy.
Czytaj więcejW krótkich filmach padają kluczowe odpowiedzi na pytanie, kto naprawdę traci, gdy odbiera się możliwość targetowania reklam.
Czytaj więcejBędzie pełnić tę funkcję po raz trzeci.
Czytaj więcejFirma AdTonos z Gdyni wprowadziła technologię YoursTruly do emisji interaktywnych reklam radiowych na żywo.
Czytaj więcejPierwszy raz w historii wydatki na digital w Europie były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów. Rok 2020 może jednak przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%
Czytaj więcejSerwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
Czytaj więcejZłota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Czytaj więcejWedług badania AdEx Benchmark 2018, którego wyniki ogłoszono wczoraj na konferencji Interact w Warszawie, wartość tego rynku wzrosła w ub.r. o 13,9 proc.
Czytaj więcejKiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? O tym m.in. będzie mowa podczas trzynastej edycji Forum IAB odbywającego się pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.
Czytaj więcej