Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-europe
ilość wyników: 11

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards reklama

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

Czytaj więcej
IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro reklama

IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro

Według badania AdEx Benchmark 2018, którego wyniki ogłoszono wczoraj na konferencji Interact w Warszawie, wartość tego rynku wzrosła w ub.r. o 13,9 proc.

Czytaj więcej
Uznani eksperci i gorące tematy na Forum IAB 2019 marketing

Uznani eksperci i gorące tematy na Forum IAB 2019

Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? O tym m.in. będzie mowa podczas trzynastej edycji Forum IAB odbywającego się pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

Czytaj więcej
Anna Gruszka w jury europejskich Mixx Awards 2019 reklama

Anna Gruszka w jury europejskich Mixx Awards 2019

Kolejna Polka będzie oceniać tegoroczne zgłoszenia.

Czytaj więcej
Anna Lubowska ponownie pokieruje jury Mixx Awards Europe reklama

Anna Lubowska ponownie pokieruje jury Mixx Awards Europe

Rozdanie nagród odbędzie się w tym roku w Warszawie.

Czytaj więcej
VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018 reklama

VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018

Agencję doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight".

Czytaj więcej
Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018 marketing

Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Czytaj więcej
Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards reklama

Anna Lubowska ponownie przewodniczącą europejskich Mixx Awards

Rozdanie nagród odbędzie się w tym roku w Mediolanie.

Czytaj więcej
Ogrody danych (refleksje po Interact 2017) reklama

Ogrody danych (refleksje po Interact 2017)

Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej.

Czytaj więcej
Sorrell nie wie o tobie wszystkiego opinie

Sorrell nie wie o tobie wszystkiego

Tegoroczny Interact Congress nie rozczarował. Na otwarciu konferencji pojawił się sam szef WPP, który w trakcie wystąpienia poruszył najważniejsze punkty konferencji.

Czytaj więcej