ilość wyników: 39
Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.
Czytaj więcejSpadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcejPonad 4-procentowy wzrost po pierwszych trzech miesiącach br.
Czytaj więcejNarzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.
Czytaj więcejJak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.
Czytaj więcejPierwszy raz w historii wydatki na digital w Europie były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów. Rok 2020 może jednak przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%
Czytaj więcejZgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca br.
Czytaj więcejSzkolenie DIMAQ skonstruowane jest tak, że dzięki różnym blokom tematycznym każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie w zależności od charakteru swojej pracy.
Czytaj więcejSerwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
Czytaj więcej