Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-polska
ilość wyników: 39
Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem media-internet

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Czytaj więcej
Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online reklama

Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej
Gong i MullenLowe MediaHub z nagrodą Best In Show podczas Mixx Awards 2020 [wideo] reklama

Agencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".

Czytaj więcej
Reklama internetowa rośnie mimo pandemii reklama

Ponad 4-procentowy wzrost po pierwszych trzech miesiącach br.

Czytaj więcej
Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów marketing

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.

Czytaj więcej
Polzak Marketing na żywo online 19 czerwca marketing

Jak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.

Czytaj więcej
W 2019 r. reklama cyfrowa w Europie była warta 64 mld euro reklama

Pierwszy raz w historii wydatki na digital w Europie były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów. Rok 2020 może jednak przynieść spadek wartości reklamy cyfrowej w Europie o 5,5%

Czytaj więcej
Ruszają zgłoszenia do czternastej edycji IAB MIXX Awards [wideo] reklama

Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca br.

Czytaj więcej
DIMAQ, czyli znak czasu opinie

Szkolenie DIMAQ skonstruowane jest tak, że dzięki różnym blokom tematycznym każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie w zależności od charakteru swojej pracy.

Czytaj więcej
IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe reklama

Serwisy informacyjne od dłuższego czasu zmagają się z wytycznymi reklamodawców, którzy wolą unikać kontrowersyjnych konotacji i nie chcą, aby ich reklamy wyświetlały się w kontekście koronawirusa - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Czytaj więcej