Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-polska
ilość wyników: 47
Pierwszy kwartał udany dla reklamy internetowej reklama

Po trzech pierwszych miesiącach rynek reklamy internetowej wzrósł o 17%.

Czytaj więcej
PARP z projektem dofinansowania szkoleń dla firm z sektora komunikacji marketingowej marketing

Celem programu jest wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw sektora marketingu w obszarze rozwoju kompetencji, a dofinansowanie sięga nawet 80%.

Czytaj więcej
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na prezesa zarządu IAB Europe reklama

Będzie pełnić tę funkcję po raz trzeci.

Czytaj więcej
IAB/AdEx: Rekordowy rok 2020 dla polskiej reklamy internetowej reklama

Segment reklamy online był w ub.r. wart 5,2 mld zł.

Czytaj więcej
Adam Kręgielewski head of strategy & social media w Labconie media-internet

Agencja buduje nową strukturę działów.

Czytaj więcej
Bluerank: Jak się przygotować do pożegnania z ciasteczkami third-party? marketing

Bezpłatny raport pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed marketerami i podjąć niezbędne działania.

Czytaj więcej
IAB Polska wzywa rząd do wycofania się z propozycji podatku od przychodów reklamowych reklama

Wpływy miałyby zasilić budżet Narodowego Funduszu Zdrowia i Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz planowany Fundusz Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.

Czytaj więcej
Reklama online ponownie na plusie w III kwartale 2020 r. reklama

Reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%) to główne motory rozwoju.

Czytaj więcej
Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem media-internet

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Czytaj więcej
Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online reklama

Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej