ilość wyników: 14
W najnowszym odcinku Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o sposobach weryfikacji użytkowników, które proponują platformy LinkedIn, Pinterest i Twitter.
Czytaj więcejW kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejBył to trzeci pod względem tempa rozwojowego wynik w historii od 2007 r.
Czytaj więcejAgencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.
Czytaj więcejJak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.
Czytaj więcejPokieruje Ośrodkiem Badań nad Przyszłością zajmującym się działalnością naukowo-badawczą, edukacyjną oraz doradztwem opiniotwórczym i strategicznym.
Czytaj więcejPoprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.
Czytaj więcejWprawdzie nie na ostatnim miejscu, ale i tak wciąż jesteśmy pod koniec stawki.
Czytaj więcejPrzy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.
Czytaj więcejViewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.
Czytaj więcej