Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab
ilość wyników: 7

Meetrics: minimalna poprawa widoczności reklam online w Polsce reklama

Meetrics: minimalna poprawa widoczności reklam online w Polsce

Wprawdzie nie na ostatnim miejscu, ale i tak wciąż jesteśmy pod koniec stawki.

Czytaj więcej
IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł reklama

IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

Przy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Czytaj więcej
Prawda widziana gołym okiem opinie

Prawda widziana gołym okiem

Viewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.

Czytaj więcej
Cloud Technologies pomoże poznać użytkowników smartfonów i tabletów marketing

Cloud Technologies pomoże poznać użytkowników smartfonów i tabletów

Udostępni dane o ich zachowaniach i zainteresowaniach.

Czytaj więcej
AdEx: Tylko się cieszyć! opinie

AdEx: Tylko się cieszyć!

Reklama internetowa utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu w Europie. Korzyści z tego płyną praktycznie dla wszystkich.

Czytaj więcej
IMM chce zburzyć monopol Kantar Media media-inne

IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

Czy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.

Czytaj więcej
Mixxy powędrowały do zwycięzców imprezownia

Mixxy powędrowały do zwycięzców

Impreza została połączona z Forum IAB i targami firm z sektora internetowo-technologicznego.

Czytaj więcej