Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab
ilość wyników: 14
Co nowego w social mediach (49) media-internet

W najnowszym odcinku Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o sposobach weryfikacji użytkowników, które proponują platformy LinkedIn, Pinterest i Twitter.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (45) media-internet

W kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.

Czytaj więcej
Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł reklama

Był to trzeci pod względem tempa rozwojowego wynik w historii od 2007 r.

Czytaj więcej
"Najmłodszy headhunter na świecie" otrzymał nagrodę Best In Show podcza IAB Mixx Awards reklama

Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.

Czytaj więcej
CSR w czasach pandemii [wideo] marketing

Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.

Czytaj więcej
Piotr Pokrzywa dyrektorem zarządzającym ośrodka analitycznego Collegium Civitas marketing

Pokieruje Ośrodkiem Badań nad Przyszłością zajmującym się działalnością naukowo-badawczą, edukacyjną oraz doradztwem opiniotwórczym i strategicznym.

Czytaj więcej
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS media-ooh

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Czytaj więcej
Meetrics: minimalna poprawa widoczności reklam online w Polsce reklama

Wprawdzie nie na ostatnim miejscu, ale i tak wciąż jesteśmy pod koniec stawki.

Czytaj więcej
IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł reklama

Przy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Czytaj więcej
Prawda widziana gołym okiem opinie

Viewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.

Czytaj więcej