Wyniki wyszukiwania dla tagu - idc
ilość wyników: 6

IDC: w ub.r. kupiliśmy 8,8 mln smartfonów marketing

IDC: w ub.r. kupiliśmy 8,8 mln smartfonów

Sześciu producentów dostarczyło 86 proc. wszystkich urządzeń.

Czytaj więcej
Systemy kognitywne pomogą w sprzedaży, reklamie i marketingu marketing

Systemy kognitywne pomogą w sprzedaży, reklamie i marketingu

Analitycy IDC przewidują, że już w stosunkowo niedługim czasie tzw. systemy kognitywne przejmą część zadań związanych np. z segmentacją klientów i efektywnością komunikacji.

Czytaj więcej
Status związku: wiem, ale nie powiem opinie

Status związku: wiem, ale nie powiem

Ograniczanie informacji podawanych dobrowolnie przez konsumentów będzie postępowało, ale nakreślenie dokładnego profilu potrzeb i gotowości do zakupu potencjalnych klientów jest możliwe także bez tego - pisze Agnieszka Idzik, senior product manager w SALESmanago Marketing Automation.

Czytaj więcej
Informacja, która buduje przewagę opinie

Informacja, która buduje przewagę

Żyjemy w czasach nadmiaru. Wszędzie - zwłaszcza zaś w internecie - wytwarzane są olbrzymie ilości danych. Zwłaszcza zaś w branży, jak e-commerce, której sieć jest naturalnym środowiskiem - pisze Mateusz Gordon, ekspert e-commerce w firmie Gemius.

Czytaj więcej
Czas na reklamę mobilną opinie

Czas na reklamę mobilną

Każdej kampanii mobile towarzyszy efekt nowości, co przekłada się na wysoką skuteczność działania - pisze Radosław Włoda, dyrektor sieci TechnoAd Network, Grupa Interia.pl.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej