ilość wyników: 14
Marka jest już na 5. miejscu w Polsce. Xiaomi wciąż przewodzi, Huawei traci.
Czytaj więcejObie marki mają takie same udziały, ale XIaomi dynamicznie rośnie, a Samsung powoli spada.
Czytaj więcejWedług danych IDC w 2019 r. rynek ten wzrósł globalnie rok do roku o 89 proc.
Czytaj więcejWedług IDC wydatki na sprzęt IT spadną o 4-11%.
Czytaj więcejHuawei na 2. miejscu (pod względem wielkości sprzedaży). Duży spadek Samsunga, który jednak nadal jest liderem w ujęciu wartościowym.
Czytaj więcejImponującemu tempu wzrostu chińskiej marki smartfonów towarzyszy mocny spadek Huawei.
Czytaj więcejSamsung trzyma się mocno.
Czytaj więcejRynek smartfonów w Polsce staje się nasycony. Wzrost w II kwartale br. wyniósł poniżej 1%.
Czytaj więcejSześciu producentów dostarczyło 86 proc. wszystkich urządzeń.
Czytaj więcejAnalitycy IDC przewidują, że już w stosunkowo niedługim czasie tzw. systemy kognitywne przejmą część zadań związanych np. z segmentacją klientów i efektywnością komunikacji.
Czytaj więcej