ilość wyników: 11
Kampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Czytaj więcejUsługa wystartuje 22 listopada, na początku tygodnia, w którym przypada Black Friday. Firma zachęca, by święto zakupów zamienić na Green Friday.
Czytaj więcejBędzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.
Czytaj więcejJest związany z marką IKEA od ponad 20 lat.
Czytaj więcejW nowym punkcie w Blue City zrezygnowano ze strefy co-workingu oraz możliwości wynajęcia sali konferencyjnej.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejIKEA upublicznia raport płacowy i szuka kandydata na stanowisko lidera ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w Polsce.
Czytaj więcejMenedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.
Czytaj więcejW Black Friday rusza z akcją "Przyda się", przy której wspierają ją Must Be Loud i Garden of Words.
Czytaj więcej