Wyniki wyszukiwania dla tagu - ikea
ilość wyników: 32
Michał Leonczuk z Grand Prix konkursu Timecode Akcja Animacja 2020 [wideo] reklama

Do konkursu, który w tym roku odbywał się pod hasłem "Animacja dla planety", prace zgłosiło 189 twórców z całej Polski.

Czytaj więcej
Piotr Mach przechodzi z Agencji Warszawa do Life on Mars reklama

Obejmuje stanowisko business directora.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać design thinking i analitykę internetową w produkcji bardziej efektywnych spotów TV [wideo] reklama

Na przykładzie kampanii IKEA i agencji AdRebellion pokazują Maciej Wróblewski i Marcin Nagraba.

Czytaj więcej
Karin Sköld pokieruje siecią IKEA w Polsce marketing

Z początkiem września obejmie zarazem funkcję dyrektorki firmy ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce.

Czytaj więcej
Marcin Mroczek pokieruje kreacją w Life on Mars reklama

Do Life on Mars dołączył także Andrzej Błachut jak senior art director.

Czytaj więcej
Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw reklama

Zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter, oraz Magdalena Marek, senior digital creative.

Czytaj więcej
Dla varsavianisty nazwa Warszawa to wartość dodana - rozmowa z Maciejem Lissowskim reklama

T-Mobile nie został zastąpiony jednym dużym klientem. Nawiązaliśmy za to współpracę z wieloma firmami, realizując dla nich projekty w mniejszej skali, jednak wymagające od nas wiedzy multidyscyplinarnej i znajomości wielu kanałów - mówi Maciej Lissowski, dyrektor zarządzający Agencji Warszawa.

Czytaj więcej
Koronawirus: zamykane sklepy, zmiany w e-commerce marketing

Ikea zawiesza działalność sklepów w Polsce do odwołania, Inpost rekomenduje zamawianie przesyłek do paczkomatów, a Pyszne.pl wprowadza bezkontaktową dostawę jedzenia.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play media-inne

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
Inquiry: Rossmann najbardziej rozpoznawalną marką sklepów w Polsce marketing

Na podium znalazły się także Lidl i Empik.

Czytaj więcej