Wyniki wyszukiwania dla tagu - ikea
ilość wyników: 15

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker marketing

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Czytaj więcej
Centrum Ikea dla Firm okazało się strzałem w 10 marketing

Centrum Ikea dla Firm okazało się strzałem w 10

Minął rok od uruchomienia w Polsce tej inicjatywy - jak do tej pory jedynej na świecie.

Czytaj więcej
Znamy zwycięzców nagród Grand Clio reklama

Znamy zwycięzców nagród Grand Clio

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Nowym Jorku wieczorem 3 października.

Czytaj więcej
Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń reklama

Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń

Menedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.

Czytaj więcej
Spanie na bogato marketing

Spanie na bogato

Eve Sleep chce zrewolucjonizować rynek materacy - nie tyle pod względem technologicznym, ile dystrybucji i komunikacji. Za międzynarodową marką stoją Polacy. Choć start-up powstał na Wyspach.

Czytaj więcej
25 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes reklama

25 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Zwycięskie zespoły poznamy 28 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.

Czytaj więcej
Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera... marketing

Możliwości rozwoju, przyjazna atmosfera...

Australijski oddział Ikei wrzucił kilka lat temu do pudełek ze swoimi produktami "instrukcje składania kariery". Nie wydając ani dolara na media, dotarł do odpowiedniej grupy, przekonał do siebie i zebrał ponad cztery tysiące wartościowych aplikacji. Tak dziś działa Employer Branding.

Czytaj więcej
Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku opinie

Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku

W przyszłym roku czeka nas większa koncentracja na całościowym doświadczaniu produktu czy usługi przez konsumenta zamiast krótkoterminowych akcji zasięgowych - przewiduje Katarzyna Koper, Managing Director Publicis Consultants.

Czytaj więcej
W garze kipi opinie

W garze kipi

Klienci podkręcili ogień swoim domom mediowym, sprawdzając ich oferty w przetargach.

Czytaj więcej
Dwa razy lepiej reklama

Dwa razy lepiej

Na międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.

Czytaj więcej