ilość wyników: 45
Kampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Czytaj więcejProgram akceleracyjny łączy wiedzę biznesową pracowników spółek IKEA z doświadczeniem międzynarodowej organizacji non-profit NESsT.
Czytaj więcejIkea w Arabii Saudyskiej we współpracy z agencją Leo Burnett prowadzi kampanię edukacyjną na temat zapobiegania rakowi piersi.
Czytaj więcejUsługa wystartuje 22 listopada, na początku tygodnia, w którym przypada Black Friday. Firma zachęca, by święto zakupów zamienić na Green Friday.
Czytaj więcejW ramach współpracy obu firm ruszyły testowe dostawy w wybranych miastach Polski. Obejmą dania restauracyjne i produkty ze Szwedzkich Sklepików.
Czytaj więcejGlobalna inicjatywa dostępna będzie 16 września od 8 rano na ponad 50 rynkach, w tym za pośrednictwem strony IKEA.pl.
Czytaj więcejJest związany z marką IKEA od ponad 20 lat.
Czytaj więcejAgencja VMLY&R przygotowała kampanię, która to upamiętnia.
Czytaj więcejSieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.
Czytaj więcejTo Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.
Czytaj więcej