ilość wyników: 74
Technologia może usprawnić każdą sferę organizacji. Chodzi o przemianę procesów sprzedażowych, ale także przedsprzedażowych, posprzedażowych i wewnętrznych. To odpowiedź na nowe oczekiwania klientów i - co równie ważne - pracowników - mówi Piotr Hołownia, Country Digital Manager w IKEA.
Czytaj więcejRozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.
Czytaj więcejZnany marketer, związany przez wiele lat z marką IKEA, ma nowego pracodawcę.
Czytaj więcejPiąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada Instinct Russia.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".
Czytaj więcejButelka wielokrotnego użytku, między innymi na wodę, o wdzięcznej nazwie "Cristiano" pojawiła się w ofercie IKEA Kanada. Kilka dni temu również producent lodów z Polski wykorzystał incydent z piłkarzem do pokazana swoich lodów.
Czytaj więcejW pierwszym odcinku drugiego sezonu gośćmi podcastu są Karolina Szabłowska, odpowiedzialna za komunikację marketingową w IKEA oraz Jakobe Mansztajn z Make Life Harder.
Czytaj więcejRaport "Życie w domu" pokazuje, że dom wielu z nas zapewnia poczucie bezpieczeństwa, kiedy na zewnątrz wszystko jest chwiejne i niepewne.
Czytaj więcejSzwedzka sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz po raz kolejny zwraca uwagę na ważny problem społeczny.
Czytaj więcej