ilość wyników: 19
Wiedzą i wskazówkami podzielili się z nami eksperci z grupy marketingowo-technologicznej IF Nation Group.
Czytaj więcejNa koniec dnia to przeciętny Kowalski pomnożony przez setki milionów musi znaleźć w technologii cechy, które uczynią jego życie lepszym, prostszym. I za żadną cenę nie da sobie wcisnąć rozwiązań, które nie są mu potrzebne - pisze Artur Roguski, senior social media manager, Focus Nation.
Czytaj więcejO różnicach między światem IT a branżą reklamową, o boomie cyfryzacyjnym i starcie nowej spółki Moonsteps mówi Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group.
Czytaj więcejPandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.
Czytaj więcejTo zmiana o 180 stopni, która z odpowiednim partnerem wcale nie musi być ani trudna, ani bardzo kosztowna - przekonuje Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation & Imagine Nation.
Czytaj więcejMarki będą musiały wrócić do korzeni, do angażujących historii - przekonują Dawid Bednarski, creative director Imagine Nation, i Tomasz Magalski, business development director Focus Nation.
Czytaj więcejOd ponad roku eventy za sprawą obostrzeń pandemicznych przenoszą się do digitalu. Od prostych form dotarliśmy do rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii i formatów znanych z telewizji. Doskonałym przykładem tej radykalnej zmiany jest realizacja Multiscreen Day 2021.
Czytaj więcejEvent - przeniesiony w dobie pandemii do digitalu - sięga po inne niż dotąd formaty, rozwiązania i narzędzia. Za ich sprawą marka staje przed ogromną szansą: może stać się brandcasterem. Co to oznacza?
Czytaj więcejRafał Krawczuk, Łukasz Klimczak, Dorota Wojtczak oraz Dominik Górka w nowym zarządzie.
Czytaj więcejDo zespołu dołączyła także Magdalena Kozicka, obejmując stanowisko new business managera.
Czytaj więcej