ilość wyników: 21
Umowa została podpisana na minimum rok.
Czytaj więcejZetki - bezmyślne dzbany czy poważna grupa na rynku po względem siły zakupu? Wokół nich krąży wiele legend. Mówi się o nich: pokolenie klapek, pokolenie All Inclusive, pokolenie IKEA, pokolenie nierobów, digitarianie, postmillenialsi czy pokolenie C. Jaka jest jednak prawda?
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcejNa to pytanie odpowie konferencja Akademia Marketingu, której czwarta edycja odbędzie się w Krakowie 4 i 5 grudnia. Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.
Czytaj więcejŁukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.
Czytaj więcejJury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.
Czytaj więcejZgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcej25-lecie "Media & Marketing Polska" postanowiliśmy uczcić wyjątkowy sposób. Zaproponowaliśmy młodym twórcom z agencji reklamowych zaprojektowanie okładki, która byłaby inspirowana zarówno 25 latami polskiej reklamy, jak i jubileuszem naszego pisma.
Czytaj więcej