Wyniki wyszukiwania dla tagu - insignia
ilość wyników: 21
Insignia zajmie się digitalem marki Cukier Królewski marketing

Umowa została podpisana na minimum rok.

Czytaj więcej
Wydać parę zeta na Zeta - warto? O nowym pokoleniu rozmowa X-a z Y-grekiem marketing

Zetki - bezmyślne dzbany czy poważna grupa na rynku po względem siły zakupu? Wokół nich krąży wiele legend. Mówi się o nich: pokolenie klapek, pokolenie All Inclusive, pokolenie IKEA, pokolenie nierobów, digitarianie, postmillenialsi czy pokolenie C. Jaka jest jednak prawda?

Czytaj więcej
Kreatura 2019 - fotorelacja archiwum2

Przeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.

Czytaj więcej
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia reklama

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Czytaj więcej
Jak mierzyć efekty działań content marketingowych? [wideo] marketing

Na to pytanie odpowie konferencja Akademia Marketingu, której czwarta edycja odbędzie się w Krakowie 4 i 5 grudnia. Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.

Czytaj więcej
Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo] reklama

Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.

Czytaj więcej
Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Kreatura reklama

Jury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura reklama

Zgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
Okładki na 25-lecie "MMP" media-prasa

25-lecie "Media & Marketing Polska" postanowiliśmy uczcić wyjątkowy sposób. Zaproponowaliśmy młodym twórcom z agencji reklamowych zaprojektowanie okładki, która byłaby inspirowana zarówno 25 latami polskiej reklamy, jak i jubileuszem naszego pisma.

Czytaj więcej