Wyniki wyszukiwania dla tagu - instagram-stories
ilość wyników: 23
Co nowego w social mediach (18) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics po dwutygodniowej przerwie wraca z kolejną porcją nowości.

Czytaj więcej
Finał 7. edycji Papaya Young Directors: Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak z Grand Prix reklama

W konkursie dla młodych reżyserów wręczono 10 nagród i wyróżnień.

Czytaj więcej
Wirtualne tatuaże: nowa forma płatności w aplikacji Bolt marketing

Aby z niej skorzystać, należy opublikować na Instagram Stories zdjęcie z użyciem jednej z 18 naklejek-tatuaży zaprojektowanych przez Bolta.

Czytaj więcej
Instagram Reels chce powtórzyć sukces TikToka marketing

Wśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.

Czytaj więcej
Karty podarunkowe dla firm dostępne na Instagramie media-internet

To kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.

Czytaj więcej
Instagram z pomocą małym restauracjom marketing

W Polsce użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.

Czytaj więcej
2020 - media zredefiniowane opinie

Różne wymiary mediów rozumiane jako touchpoint, format, kontekst i dane umożliwiające dotarcie, przekształcają się pod parasolami amerykańskich gigantów: firm Amazon, Apple, Google i Facebook - pisze Roman Dudziński, digital director w Carat Polska.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Rekordowa liczba zgłoszeń do 7. edycji konkursu Papaya Young Directors reklama

Wpłynęło ponad 1,5 tys. scenariuszy.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Instagram media-internet

Po przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.

Czytaj więcej