ilość wyników: 23
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics po dwutygodniowej przerwie wraca z kolejną porcją nowości.
Czytaj więcejW konkursie dla młodych reżyserów wręczono 10 nagród i wyróżnień.
Czytaj więcejAby z niej skorzystać, należy opublikować na Instagram Stories zdjęcie z użyciem jednej z 18 naklejek-tatuaży zaprojektowanych przez Bolta.
Czytaj więcejWśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.
Czytaj więcejTo kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.
Czytaj więcejW Polsce użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.
Czytaj więcejRóżne wymiary mediów rozumiane jako touchpoint, format, kontekst i dane umożliwiające dotarcie, przekształcają się pod parasolami amerykańskich gigantów: firm Amazon, Apple, Google i Facebook - pisze Roman Dudziński, digital director w Carat Polska.
Czytaj więcejW cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.
Czytaj więcejWpłynęło ponad 1,5 tys. scenariuszy.
Czytaj więcejPo przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.
Czytaj więcej