ilość wyników: 175
Podsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. o zmian w interfejsach Instagrama i Twittera oraz ciekawym raporcie firmy Paypal.
Czytaj więcejW perspektywie 2-3 lat wysokość budżetów inwestowanych w telewizję i digital może być na tym samym poziomie, a budżet mediowy niektórych marek będzie w 100% alokowany w środowisku online - mówi Grzegorz Lis, dyrektor marketingu na Europę Środkową w Mondelez International.
Czytaj więcejW pierwszym w Nowym Roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak (Performics) m. in. o nowych warunkach programu partnerskiego YouTube'a, o tym, jak Polacy korzystają z Pinteresta, priorytetach na 2023 r. dla Instagrama i nowych funkcjach na TikToku, Twitterze, Snapchacie i LinkedInie.
Czytaj więcejW ostatnim w tym roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m. in. o raporcie Snapchata o pokoleniu Z oraz raporcie trendów na 2023 rok przygotowanym przez TikToka.
Czytaj więcejW najnowszym przeglądzie nowości przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. raporty Pinteresta i Instagrama z prognozami trendów na 2023 rok oraz lista najczęściej pobieranych aplikacji w listopadzie br. (TikTok utrzymuje dominację).
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie nowości ze świata social mediów, który przygotowała Małgorzata Obielak, e-PR & Social Media specialist w Performics, m.in. dwa rankingi za kończący się rok: najlepszych twórców i reklam według YouTube oraz najlepszych europejskich reklam według TikToka.
Czytaj więcejW siedmioczęściowej serii na Instagramie, gdzie ma prawie 300 tys. obserwujących, Nonna Pia pokazuje z kuchni swojego domu w New Jersey, jak tworzyć włoskie desery świąteczne.
Czytaj więcejKampanie świąteczne ruszyły pełną parą, o czym w przeglądzie nowości z mediów społecznościowych pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.
Czytaj więcej