Wyniki wyszukiwania dla tagu - iphone
ilość wyników: 12
Kiepskie prognozy dla rynku smartfonów i komputerów marketing

Według IDC wydatki na sprzęt IT spadną o 4-11%.

Czytaj więcej
Xiaomi nr. 1 wśród producentów smartfonów w Polsce marketing

Huawei na 2. miejscu (pod względem wielkości sprzedaży). Duży spadek Samsunga, który jednak nadal jest liderem w ujęciu wartościowym.

Czytaj więcej
Branża eventowa w czasach pandemii opinie

Nie możemy uczestniczyć w koncertach, wydarzeniach, festiwalach, warsztatach, a nawet grupowych spotkaniach z najbliższymi przyjaciółmi. Wciąż jednak chcemy tworzyć coś wspólnie. Nadal dostrzegamy potrzeby poznawcze i networkingowe - pisze Patrycja Witkowska z agencji Publicon.

Czytaj więcej
Huawei zmienia strategię reklamową marketing

Będzie walczył ceną.

Czytaj więcej
Kibice futbolu mogą rywalizować na smartfonach [wideo] marketing

Umożliwia to nowa aplikacja Football Fans on Map.

Czytaj więcej
Pokemon Go - dać mu szansę? marketing

Darmowa gra miejska od studia Niantic zauroczyła miliony graczy na świecie. Potencjał dostrzegli w niej także marketingowcy. Użytkownicy aplikacji spędzają w niej średnio 43 minuty dziennie.

Czytaj więcej
Dla kogo złoty MacBook? opinie

"Czy chcesz przez resztę życia sprzedawać słodzoną wodę, czy wolisz iść ze mną i zmieniać świat?" - zapytał Steve Jobs w 1983 r. Johna Sculleya z PepsiCo. Apple pokazał właśnie kolejne rekordowe wyniki. Ale czy nadal zmienia świat?

Czytaj więcej
Dyktatura właściwych ludzi kultywator-branzowy

Steve Jobs - przez jednych postrzegany jako dobroczyńca ludzkości i John Lennon ery internetu, przez innych jako wcielenie Wielkiego Brata. "Apple - historia marki" to świetny francuski dokument , który przygląda się fenomenowi międzynarodowego sukcesu Apple.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Cannes: bez Ridleya Scotta, z chińskim Zuckerbergiem opinie

Adrian Słojewski i Michał Konert z Grey Group Polska, uczestnicy KTR Young Creatives PR 2012, o swoich wrażeniach z Cannes Lions.

Czytaj więcej