Wyniki wyszukiwania dla tagu - iphone
ilość wyników: 8

Kibice futbolu mogą rywalizować na smartfonach [wideo] marketing

Kibice futbolu mogą rywalizować na smartfonach [wideo]

Umożliwia to nowa aplikacja Football Fans on Map.

Czytaj więcej
Pokemon Go - dać mu szansę? marketing

Pokemon Go - dać mu szansę?

Darmowa gra miejska od studia Niantic zauroczyła miliony graczy na świecie. Potencjał dostrzegli w niej także marketingowcy. Użytkownicy aplikacji spędzają w niej średnio 43 minuty dziennie.

Czytaj więcej
Dla kogo złoty MacBook? opinie

Dla kogo złoty MacBook?

"Czy chcesz przez resztę życia sprzedawać słodzoną wodę, czy wolisz iść ze mną i zmieniać świat?" - zapytał Steve Jobs w 1983 r. Johna Sculleya z PepsiCo. Apple pokazał właśnie kolejne rekordowe wyniki. Ale czy nadal zmienia świat?

Czytaj więcej
Dyktatura właściwych ludzi kultywator-branzowy

Dyktatura właściwych ludzi

Steve Jobs - przez jednych postrzegany jako dobroczyńca ludzkości i John Lennon ery internetu, przez innych jako wcielenie Wielkiego Brata. "Apple - historia marki" to świetny francuski dokument , który przygląda się fenomenowi międzynarodowego sukcesu Apple.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Cannes: bez Ridleya Scotta, z chińskim Zuckerbergiem opinie

Cannes: bez Ridleya Scotta, z chińskim Zuckerbergiem

Adrian Słojewski i Michał Konert z Grey Group Polska, uczestnicy KTR Young Creatives PR 2012, o swoich wrażeniach z Cannes Lions.

Czytaj więcej
Czy e-commerce i przejrzystość cenowa zabijają marki w internecie? opinie

Czy e-commerce i przejrzystość cenowa zabijają marki w internecie?

Edward Korbel, dyrektor badań Carat, Hypermedia Isobar i Vizeum, uważa, że marka w sieci odgrywa jeszcze silniejszą rolę niż w sklepie detalicznym.

Czytaj więcej
Retronowocześni - analiza trendu opinie

Retronowocześni - analiza trendu

Agata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.

Czytaj więcej