ilość wyników: 28
Mamy w Polsce 10,5 mln aktywnych użytkowników Smart TV. W rankingu aplikacji najpopularniejszych na telewizorach podłączanych do sieci prym wiedzie YouTube, chociaż najszybciej rosnącą aplikacją jest Netflix.
Czytaj więcejSerwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.
Czytaj więcej30-sekundowy spot emitowany w telewizji i internecie przygotowała agencja DDB Warszawa.
Czytaj więcejTo strategiczna inwestycja w obszarze internetu. Interia jest, obok Onetu i WP, jednym z trzech najpopularniejszych portali w Polsce.
Czytaj więcejZasięgi się zwiększają, a koszty prowadzenia kampanii spadają - wynika z raportu "In Data we trust. Re-Forma w digitalu?".
Czytaj więcej"Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem" to pomysł Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media na zdobycie funduszu pomocowego. Emisja specjalnego bloku reklmowego w czwartek 2 kwietnia w Polsacie, przed głównym wydaniem "Wydarzeń".
Czytaj więcejW jej imieniu ofertę grupie Bauer złożyła Telewizja Polsat.
Czytaj więcej40 proc. polskich internautów ogląda materiały z serwisów VOD co najmniej raz w tygodniu.
Czytaj więcejKrajowi nadawcy łączą siły wobec zbliżającej się globalnej wojny na rynku streamingu wideo.
Czytaj więcej