ilość wyników: 16
O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejMarka Kanapkowy firmy Hochland organizuje akcję edukacyjną dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo.
Czytaj więcejO szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejGaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.
Czytaj więcejJest dostępna za darmo w formatach epub i mobi.
Czytaj więcejKonsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Czytaj więcejWarto wziąć pod uwagę to, co seniorzy często wyrażają w badaniach jakościowych. Nie traktujmy ich jak stetryczałych staruszków, którzy zainteresowani są głównie pastami do protez zębowych - przekonuje Tadeusz Żórawski, dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular BBDO.
Czytaj więcejOczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.
Czytaj więcejGłównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.
Czytaj więcejZaledwie 12% z nas w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu - wynika z raportu "Świat kibica"
Czytaj więcej