Wyniki wyszukiwania dla tagu - iqs
ilość wyników: 8

Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020 marketing

Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

Czytaj więcej
Co trzeci Polak ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu marketing

Co trzeci Polak ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu

Zaledwie 12% z nas w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu - wynika z raportu "Świat kibica"

Czytaj więcej
Agencja nie jest od zbawiania świata reklama

Agencja nie jest od zbawiania świata

Staramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

Czytaj więcej
Edipresse i IQS: Parenialsi żyją i kupują w internecie media-internet

Edipresse i IQS: Parenialsi żyją i kupują w internecie

Z badania przeprowadzonego na zlecenie "Mamo, To Ja" przez Instytut Badawczy IQS wynika, że dla 2/3 rodziców poniżej 35. roku życia internet jest pierwszym źródłem pomocy w sprawach związanych z ich dziećmi.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem marketing

Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę marketing

Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę

Tak wynika z raportu "Polska na talerzu" przygotowanego przez IQS dla Makro Polska.

Czytaj więcej
Kobiety też lubią sport opinie

Kobiety też lubią sport

Mimo że kolejne edycje ważnych imprez sportowych przyciągają "tłumy przed telewizory", to prognozy widowni TVP często wzbudzają niedowierzanie wśród plannerów z domów mediowych - pisze Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.

Czytaj więcej