Wyniki wyszukiwania dla tagu - iqs
ilość wyników: 11
Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo] media-inne

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Portfel seniora dziś i jutro marketing

Warto wziąć pod uwagę to, co seniorzy często wyrażają w badaniach jakościowych. Nie traktujmy ich jak stetryczałych staruszków, którzy zainteresowani są głównie pastami do protez zębowych - przekonuje Tadeusz Żórawski, dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular BBDO.

Czytaj więcej
Jak rozmawiać z pokoleniem silver? marketing

Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.

Czytaj więcej
Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020 marketing

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

Czytaj więcej
Co trzeci Polak ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu marketing

Zaledwie 12% z nas w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu - wynika z raportu "Świat kibica"

Czytaj więcej
Agencja nie jest od zbawiania świata reklama

Staramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

Czytaj więcej
Edipresse i IQS: Parenialsi żyją i kupują w internecie media-internet

Z badania przeprowadzonego na zlecenie "Mamo, To Ja" przez Instytut Badawczy IQS wynika, że dla 2/3 rodziców poniżej 35. roku życia internet jest pierwszym źródłem pomocy w sprawach związanych z ich dziećmi.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem marketing

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Polacy chętnie wpadają do sklepów na kawę marketing

Tak wynika z raportu "Polska na talerzu" przygotowanego przez IQS dla Makro Polska.

Czytaj więcej