ilość wyników: 8
Netflix zanotował najwyższy wzrost użytkowników rok do roku: +16 pkt proc., z 5 proc. do 21 proc.
Czytaj więcejZ badania wynika, że już 8 na 10 internautów korzysta z dwóch ekranów jednocześnie w trakcie oglądania TV.
Czytaj więcejWysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.
Czytaj więcejRaport IRCenter pokazuje, że do multiscreeningu przyznaje się 76 proc. polskich internautów.
Czytaj więcejPrawie jedna czwarta użytkowników korzysta z m-commerce - wynika z analizy IRCenter.
Czytaj więcejAgencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.
Czytaj więcejZaufanie do różnorodnych form reklamy jest odmienne w zależności od wieku, co pokazuje najnowszy raport z badania IRCenter.
Czytaj więcejO 12 proc. spadła liczba heavy users - osób, które korzystają z pięciu serwisów społecznościowych w ciągu miesiąca.
Czytaj więcej