ilość wyników: 17
Zdaniem top marketerów "targetowana telewizja" znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych, marek.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcejMniej entuzjazmu wykazują wobec rozszerzonej rzeczywistości (AR) i internetu rzeczy.
Czytaj więcejNa rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.
Czytaj więcejZagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.
Czytaj więcejCzy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.
Czytaj więcejRozmawiamy z nowo wybraną CEO GroupM w Polsce - Izabelą Albrychiewicz.
Czytaj więcejNajczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.
Czytaj więcejFestiwal odbywa się w dniach 17-19 października w słoweńskim kurorcie Portorož nad Adriatykiem.
Czytaj więcejZ WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.
Czytaj więcej