Wyniki wyszukiwania dla tagu - izba-wydawcow-prasy
ilość wyników: 5
Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa media-prasa

Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.

Czytaj więcej
Polskie Badania Czytelnictwa zastąpią Związek Kontroli Dystrybucji Prasy media-prasa

Nadzór właścicielski nad PBC będzie sprawować Izba Wydawców Prasy.

Czytaj więcej
Wirus dopadł prasę 
 media-prasa

COVID-19 i lockdown przyspieszyły procesy zmian na rynku prasowym. Powrotu do sytuacji sprzed pandemii nie będzie. 


Czytaj więcej
Czysta informacja i reklama media-internet

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.

Czytaj więcej
Kiedy zabraknie prasy media-prasa

- To będzie rynek, na którym najważniejsza będzie cena. W ramach tego systemu nie będą potrzebni dyrektorzy, stratedzy czy media plannerzy, a jedynie sprawni handlowcy i informatycy - mówi Witold Woźniak, prezes Bauer Media, który chce zwrócić uwagę na rolę wydawców w ekosystemie reklamowym.

Czytaj więcej