Wyniki wyszukiwania dla tagu - jakub-barzak
ilość wyników: 15
YouTube Works. Przewodnik po 2. edycji konkursu media-internet

Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.

Czytaj więcej
Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021 reklama

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.

Czytaj więcej
Storytel łączy słuchowisko i film w "Random" [wideo] media-internet

Premiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.

Czytaj więcej
Leszek Lichota głosem Rambo media-internet

Seria audiobooków Davida Morrella, wydana przez Storytel (premiera 2 lutego), to oryginalna wersja kultowego filmu o weteranie z Wietnamu.

Czytaj więcej
Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo] media-internet

Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.

Czytaj więcej
Współpraca klimatyczna [wideo] media-internet

Jeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.

Czytaj więcej
"Chłopi 2050" według Storytel [wideo] media-internet

Znani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.

Czytaj więcej
Audio przestaje być niszą marketing

O tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.

Czytaj więcej
Siedem niezwykłych Polek w nowym serialu audio Storytel [wideo] media-internet

Projekt ruszył 6 marca. Promuje go sesja zdjęciowa w kwietniowym numeru "Elle".

Czytaj więcej
Polscy internauci o podcastach marketing

Pierwsze w Polsce badanie na ten temat zostało zrealizowane przez Nielsen na zlecenie firmy Storytel.

Czytaj więcej