Wyniki wyszukiwania dla tagu - jakub-barzak
ilość wyników: 11
Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo] media-internet

Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.

Czytaj więcej
Współpraca klimatyczna [wideo] media-internet

Jeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.

Czytaj więcej
"Chłopi 2050" według Storytel [wideo] media-internet

Znani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.

Czytaj więcej
Audio przestaje być niszą marketing

O tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.

Czytaj więcej
Siedem niezwykłych Polek w nowym serialu audio Storytel [wideo] media-internet

Projekt ruszył 6 marca. Promuje go sesja zdjęciowa w kwietniowym numeru "Elle".

Czytaj więcej
Polscy internauci o podcastach marketing

Pierwsze w Polsce badanie na ten temat zostało zrealizowane przez Nielsen na zlecenie firmy Storytel.

Czytaj więcej
Polacy coraz częściej sięgają po audiobooki marketing

To wynik badań Novus zrealizowanych na zlecenie Storytel pod koniec 2018 roku.

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce marketing

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej
Premiera "Opowiem ci o zbrodni" kultywator-branzowy

Nowy projekt Storytel i Crime+ Investigation Polsat łączy serial audio i dokument telewizyjny.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera media-internet

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej