ilość wyników: 23
Działania reklamowe zaplanowano długofalowo - na cały rok.
Czytaj więcej"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
Czytaj więcejWojna z Ukrainą w błyskawicznym tempie zmieniła polskie społeczeństwo. Niesienie pomocy uchodźcom stało się głównym tematem w mediach i w codziennych rozmowach. Rodzime firmy, w tym telekomy, sieci handlowe i firmy przewozowe, zareagowały również natychmiast, na różne sposoby pomagając Ukraińcom.
Czytaj więcejTo o ponad 21% więcej niż w 2020 r.
Czytaj więcejWygląda na to, że choć akcja sieci handlowej prowadzona jest już po raz piąty, wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Czytaj więcejSieć handlowa z kolejną odsłoną akcji zachęcającej do zakupów.
Czytaj więcejKarę nałożył UOKiK za inne ceny na półkach i w kasach oraz brak cen przy towarach w sklepach sieci dyskontowej.
Czytaj więcejTo wniosek z badania Catchers i Instytutu Badawczego IPC.
Czytaj więcejKurierzy dowożą zakupy z sieci do domów - mają dotrzeć do zamawiających w czasie krótszym niż godzina.
Czytaj więcejFigurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.
Czytaj więcej