ilość wyników: 11
Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Jerzym Hołubem, dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Czytaj więcejTa nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Czytaj więcejProjekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Czytaj więcejPoczątek roku to okres podsumowań i postanowień, czas na nabranie dystansu i ocenę. W tym roku ma on nieco gorzki smak - pisze Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejOryginalny projekt marketingowy firmy płatniczej.
Czytaj więcejDawid Rożek, założyciel ZEN.COM i Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe opowiadają o tym, jak doszło do bliskiej współpracy firm - na pierwszy rzut oka bardzo różnych.
Czytaj więcejZen to polski fintech, który zamierza wejść na rynek z kompleksową ofertą usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorców.
Czytaj więcejZnani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.
Czytaj więcej