Wyniki wyszukiwania dla tagu - jerzy-holub
ilość wyników: 11
Golden Drama reklama

Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.

Czytaj więcej
Reklamiara - o tym, co w marketingu bezcenne. Rozmowa z Jerzym Hołubem marketing

W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Jerzym Hołubem, dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
Jerzy Hołub, Mastercard: Próba zmieniania świata opinie

Ta nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
"Gdzie zamieszkać" Mastercard i McCann Poland z Tytanowym Lwem w Cannes reklama

Projekt zdobył dziś także grand prix w kategorii "Cele zrównoważonego rozwoju", a wcześniej 7 Lwów na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes.

Czytaj więcej
Marketing musi dotrzymywać kroku konsumentom marketing

Początek roku to okres podsumowań i postanowień, czas na nabranie dystansu i ocenę. W tym roku ma on nieco gorzki smak - pisze Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard

Czytaj więcej
Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services marketing

W konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.

Czytaj więcej
Mastercard chce łączyć przez muzykę [wideo] marketing

Oryginalny projekt marketingowy firmy płatniczej.

Czytaj więcej
Dać konsumentowi bezcenny spokój marketing

Dawid Rożek, założyciel ZEN.COM i Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe opowiadają o tym, jak doszło do bliskiej współpracy firm - na pierwszy rzut oka bardzo różnych.

Czytaj więcej
Zen i Mastercard wspólnie szukają agencji kreatywnej i mediowej marketing

Zen to polski fintech, który zamierza wejść na rynek z kompleksową ofertą usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorców.

Czytaj więcej
"Chłopi 2050" według Storytel [wideo] media-internet

Znani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.

Czytaj więcej