ilość wyników: 10
Jerzy Owsiak i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyli perfumy we współpracy z firmą Quality Missala.
Czytaj więcejW cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.
Czytaj więcejSłuchacze pobili rekord pod względem tempa zbiórki funduszy na Radio Nowy Świat, które planowo ma wystartować w internecie w czerwcu. Siła tornada personalnego, które przeszło w ostatnich latach przez radiową Trójkę, ma szansę dać początek medium finansowanemu w całości z pieniędzy słuchaczy.
Czytaj więcejW niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.
Czytaj więcej28. finał będzie trzecim z udziałem mBanku w roli partnera strategicznego Fundacji WOŚP.
Czytaj więcejTym razem nie na placu Defilad, ale w dwóch lokalizacjach: na placach Teatralnym i Bankowym.
Czytaj więcejPodczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.
Czytaj więcejNa rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.
Czytaj więcejFundacja Jurka Owsiaka kończy współpracę z Pekao SA po 18 latach.
Czytaj więcejW teledysku promującym Strefę Play na Przystanku Woodstock obok Jurka Owsiaka występują znani youtuberzy i influencerzy.
Czytaj więcej