Wyniki wyszukiwania dla tagu - jerzy-owsiak
ilość wyników: 10
Perfumy "Pol’and’Rock" Music od 25 czerwca w sieci Sephora marketing

Jerzy Owsiak i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyli perfumy we współpracy z firmą Quality Missala.

Czytaj więcej
Zaangażowanie społeczne biznesu oczami Jurka Owsiaka marketing

W cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.

Czytaj więcej
W oczekiwaniu na Nowy Świat media-radio

Słuchacze pobili rekord pod względem tempa zbiórki funduszy na Radio Nowy Świat, które planowo ma wystartować w internecie w czerwcu. Siła tornada personalnego, które przeszło w ostatnich latach przez radiową Trójkę, ma szansę dać początek medium finansowanemu w całości z pieniędzy słuchaczy.

Czytaj więcej
Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy? marketing

W niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.

Czytaj więcej
MBank z kolekcjonerską kartą i innymi działaniami na rzecz WOŚP marketing

28. finał będzie trzecim z udziałem mBanku w roli partnera strategicznego Fundacji WOŚP.

Czytaj więcej
Finał WOŚP w Warszawie w nowym miejscu marketing

Tym razem nie na placu Defilad, ale w dwóch lokalizacjach: na placach Teatralnym i Bankowym.

Czytaj więcej
Innowacja wymaga bycia na krawędzi - podsumowanie Havas Media Group Conference archiwum2

Podczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

Czytaj więcej
Marka Lipton wspiera WOŚP marketing

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Czytaj więcej
WOŚP podpisuje umowę z mBankiem marketing

Fundacja Jurka Owsiaka kończy współpracę z Pekao SA po 18 latach.

Czytaj więcej
"To będzie legendarne" - premiera teledysku reklama

W teledysku promującym Strefę Play na Przystanku Woodstock obok Jurka Owsiaka występują znani youtuberzy i influencerzy.

Czytaj więcej