ilość wyników: 13
Kampanię stworzyły i przeznaczyły na nią nośniki firmy AMS, Jet Line i Warexpo.
Czytaj więcejCzy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.
Czytaj więcejNagroda specjalna dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza. Redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura Reklamy" przyznała też 10 wyróżnień.
Czytaj więcejKolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Czytaj więcejKonsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".
Czytaj więcejKampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.
Czytaj więcejPełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.
Czytaj więcejBędą dostępne w sześciu największych miastach Polski.
Czytaj więcej30 nowych nośników DOOH zamontowano w Krakowie.
Czytaj więcejUważam, że dyskusja o outdoorze to dyskusja o priorytetach - pisze Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji Jet Line.
Czytaj więcej