Wyniki wyszukiwania dla tagu - jet-line
ilość wyników: 10
DOOH coraz bliżej odbiorców media-ooh

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Czytaj więcej
CSR to więcej niż trend. To nowa normalność marketing

Konsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".

Czytaj więcej
Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy media-ooh

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

Czytaj więcej
TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020 reklama

Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.

Czytaj więcej
Jet Line powiększa sieć ekranów DOOH media-ooh

Będą dostępne w sześciu największych miastach Polski.

Czytaj więcej
Jet Line powiększa sieć cyfrowych ekranów More media-ooh

30 nowych nośników DOOH zamontowano w Krakowie.

Czytaj więcej
Dobrze, że jesteś OOH? media-ooh

Uważam, że dyskusja o outdoorze to dyskusja o priorytetach - pisze Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji Jet Line.

Czytaj więcej
Nowa sieć DOOH od Jet Line w październiku startuje w Warszawie media-ooh

Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów.

Czytaj więcej
#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy media-ooh

W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej