Wyniki wyszukiwania dla tagu - joanna-kopec
ilość wyników: 5
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Płynna rzeczywistość wideo media-internet

Telewizja i internet już zawsze będą razem. Pełen, wiarygodny i niezależny pomiar wideo na różnych ekranach jest możliwy i potrzebny - przekonują Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media oraz Michał Buszko, client team leader, Nielsen Media.

Czytaj więcej
Przed Multiscreen Day 2021 - rozmowa z Nielsenem podcasty-mmponline

Wydanie specjalne Podcastu MMP.

Czytaj więcej
Średni czas oglądania filmów na YouTube: ponad 40 minut dziennie [wideo] media-internet

YouTube w Polsce ma już ponad 10 milionów widzów w przedziale 24-44 lat. W grupie 18+ jest to ponad 20 milionów.

Czytaj więcej
Nie wszyscy oglądają telewizję tak samo media-tv

Chociaż średni czas oglądania telewizji w Polsce jest wciąż wysoki, to rośnie znaczenie light TV viewers. Rozmawiamy o tym zjawisku z Joanną Kopeć, senior media research executive w firmie Nielsen i Michałem Protasiukiem, media research managerem w Google.

Czytaj więcej