ilość wyników: 10
Za koncept kreatywny reklamy odpowiada agencja McCann.
Czytaj więcejOceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA
Czytaj więcejKampanię przygotowały i realizują Opus B i Starcom.
Czytaj więcejKampanię opracował Marcin Tyszka.
Czytaj więcejW finale 9. edycji "Top Model" w Polsce pokonał głosami widzów TVN i jurorów Weronikę Kaniewską i Patrycję Sobolewską.
Czytaj więcejW branży "beauty" nastąpiła kulturowa, a wręcz filozoficzna zmiana. Marketing musi sobie z tymi zmianami poradzić. Sam musi się zmieniać - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas.
Czytaj więcejFioletowy operator umożliwi tańsze łączenie ofert komórkowych w grupach nawet do 10 osób.
Czytaj więcejPPL Koral startuje z kampanią wprowadzającą nowości produktowe na rynek.
Czytaj więcejSponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.
Czytaj więcejKanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.
Czytaj więcej